بازدید سرپرست استانداری قم از عملیات برطرف حادثه شکستگی لوله آب

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، سید محمدرضا هاشمی در این بازدید از عملیات اجرایی ترمیم خط لوله 300 میدان کشاورز که بر اثر حفاری های اجرا شده مترو، منجر به شکستگی شده بود بازدید کرد.

بازدید سرپرست استانداری قم از عملیات برطرف حادثه شکستگی لوله آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید به ارائه گزارشی از این حادثه پرداخت و گفت: به دلیل اجرای تونل های دسترسی ایستگاه مترو، خاک زیر لوله 300 میلی متر ریزش نموده و موجب نشتی لوله و نشست خیابان شد.

علی جان صادق پور اعلام نمود: با اعلام به موقع این حادثه، اکیپ های عملیاتی شرکت آبفا همراه با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و اقدام به قطع آب و حفاری محل کردند و به دلیل گسترده بودن منطقه تحت تأثیر قطع آب، عملیات با حداکثر توان و سرعت اجرا شده و جریان آب در کوتاه ترین زمان برقرار شد.

وی با بیان اینکه قبل از این حادثه با توجه به ایجاد حفره ای در خط لوله شرکت آب و فاضلاب تذکرات شفاهی و کتبی به پیمانکار مترو داده شد، ابراز داشت: تاکنون حفاری های مترو در زیر خطوط لوله آب در نقاط مختلف موجب نشست و در نتیجه ایجاد شکستگی و حوادث ناگوار شده است که ضروری است قبل از هر گونه حفاری بستر زیر لوله های موجود مقاوم سازی گردد.

سرپرست استانداری قم در ادامه از عملیات اجرایی پروژه نوسازی و اصلاح خط لوله آب 400 محدوده ایستگاه A10 در محدوده زیرگذر امامزاده ابراهیم مترو بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این پروژه نهاده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص این پروژه نیز گفت: با توجه به اینکه این لوله در محدوده ایستگاه مترو قرار داشت نوسازی و اصلاح این خطوط لوله با هزینه 12 میلیارد ریال و به طول 700 متر با همکاری شهرداری در دستور کار نهاده شد که طی این پروژه تمام لوله های آب از محدوده ایستگاه خارج می شوند.

وی یادآور شد: در امسال علاوه بر این ایستگاه، حدود 2 هزار متر دیگر از خطوط لوله آب، در خیابان شاه ابراهیم، ایستگاه های ولیعصر و میدان معصومیه و میدان مطهری اصلاح شده است.

هاشمی نیز در انتها این بازدیدها از اقدامات اجرا شده در راستای خدمات رسانی به مردم قدردانی و ابراز امیدواری کرد این کوشش ها در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی در جامعه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازدید سرپرست استانداری قم از عملیات برطرف حادثه شکستگی لوله آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست استانداری قم از عملیات برطرف حادثه شکستگی لوله آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید