بازی های محبت آمیز ملی، پرو، برزیل را با همه ستاره هایش شکست داد، پیروزی مقتدرانه آرژانتین بدون مسی مقابل مکزیک

به گزارش وبلاگ وردپرس، در ادامه بازی های محبت آمیز ملی، برزیل در دیداری محبت آمیز مقابل پرو مغلوب گردید اما آرژانتین قاطعانه از سد آزتک ها گذشت.

بازی های محبت آمیز ملی، پرو، برزیل را با همه ستاره هایش شکست داد، پیروزی مقتدرانه آرژانتین بدون مسی مقابل مکزیک

به گزارش وبلاگ وردپرس، در چارچوب دیدارهای محبت آمیز ملی، شب گذشته و بامداد امروز چند بازی برگزار گردید که در آخرین آنها صبح امروز (چهارشنبه) در استادیوم کولیسئوم شهر لس آنجلس، تیم ملی برزیل مقابل پرو با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

برزیل در حالی تن به این شکست داد که تقریباً همه ستاره هایش از جمله نیمار، کوتینیو، فیرمینو، وینیسیوس، کاسمیرو، ساندرو و مارکینیوش به میدان رفته بود. تنها گل این بازی را لوئیس آبرام در دقیقه 84 به ثمر رساند.

پیش از این بازی هم یک دیدار مهم دیگر در شهر سن آنتونیو تگزاس تیم های ملی آرژانتین و مکزیک به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر صفر آلبی سلسته به انتها رسید. در این بازی که برای آرژانتینی که کاپیتان و ستاره اش لیونل مسی را در اختیار نداشت، لائوتارو مارتینس، مهاجم تیم فوتبال اینتر هت تریک کرد. او در دقایق 12، 22 و 39 گلزنی کرد. لئاندرو پاردس هم در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی دیگر گل آرژانتین را به ثمر رساند.

نتیجه دیگر بازی های محبت آمیز ملی به توضیح زیر است:

هندوراس 2 - شیلی یک

گل ها: آلبرت الیس در دقیقه 73 و جاناتان تورو در دقیقه 81 برای هندوراس و آلفونسو پاروت در دقیقه 19 برای شیلی

کلمبیا صفر - ونزوئلا صفر

آمریکا یک - اروگوئه یک

گل ها: برایان رودریگس در دقیقه 50 برای اروگوئه و جردن موریس در دقیقه 79 برای آمریکا

اکوادور 3 - بولیوی صفر

گل ها: مایکل استرادا دقیقه 49، جونیور سورنوسا دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی و گونسالو پلاتا دقیقه 86 برای اکوادور

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازی های محبت آمیز ملی، پرو، برزیل را با همه ستاره هایش شکست داد، پیروزی مقتدرانه آرژانتین بدون مسی مقابل مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های محبت آمیز ملی، پرو، برزیل را با همه ستاره هایش شکست داد، پیروزی مقتدرانه آرژانتین بدون مسی مقابل مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید