تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی گلستان به مناسبت روز جهانی گردشگری

به گزارش وبلاگ وردپرس، به گزارش برگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ابراهیم کریمی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، هتل ها و هتل آپارتمان های استان گلستان 40 درصد تخفیف در روز 5 مهرماه و واحدهای پذیرایی بین راهی استان گلستان نیز خدمات خود را با تخفیف 10 درصدی در هفته گردشگری ارائه می نمایند.

تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی گلستان به مناسبت روز جهانی گردشگری

وی اضافه کرد: هتل ها و هتل آپارتمان های استان گلستان در روز پنجم مهرماه به مناسبت روز دنیای گردشگری 40 درصد تخفیف و همچنین واحدهای پذیرایی بین راهی استان به مناسبت فرارسیدن هفته گردشگری از پنجم مهرماه به مدت یک هفته خدمات خود را با تخفیف 10 درصدی ارائه می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان توضیح داد: ارائه این خدمات باهدف جذب هر چه بیشتر گردشگر به استان، فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای هم استانی ها و مسافران انجام می گردد.

به گفته وی،استان گلستان دارای 26 هتل و هتل آپارتمان و 46 واحد پذیرایی بین راهی است.

کریمی گفت:سازمان دنیای دنیاگردی سازمان ملل متحد از سال 1980، روز 27 سپتامبر برابر با پنجم مهرماه را به عنوان روز دنیای گردشگری نام گذاری نموده است تا با بالا بردن سطح آگاهی عمومی درباره نقش گردشگری در جامعه دنیای و نشان دادن چگونگی تأثیر گردشگری بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر دنیا در این راه گام بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی گلستان به مناسبت روز جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی گلستان به مناسبت روز جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید