حمله مجدد ترامپ به رئیس سابق اف بی آی

به گزارش وبلاگ وردپرس، ایسنا نوشت: رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از جیمز کومی وی را متهم کرد که در جریان ادای شهادت در مجلس نمایندگان آمریکا دروغ گفته است.

حمله مجدد ترامپ به رئیس سابق اف بی آی

به گزارش خبرگزاری رویترز جیمز کومی چندی قبل در پشت درهای بسته در مقابل قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شهادت داد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات جیمز کومی در پیغامی در توییتر گفت: جیمز کومی رکورد جدیدی را به عنوان کسی که در کنگره در طول یک روز این همه دروغ گفته است، ثبت کرد.

وی ادامه داد: شهادت او در روز جمعه کاملا غیرقابل اعتماد است. همه این توافق توسط انسان های دورو ایجاد شده است تا کاری انجام دهند که من رییس جمهور نشوم، اما این افراد اکنون افشا شدند.

ترامپ مدعی شد اظهارات کومی مبنی بر شروع تحقیقات درباره چهار آمریکایی و عدم اطلاع او از کریستوفر استیل مقام پیشین اطلاعات انگلیس همه دروغ است.

ترامپ در پیغام دیگری در توییتر نوشت: براساس گزارش 245 صفحه ای، کومی در شهادت خود در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که وی چیزی نمی داند، به یاد نمی آورد و نمی تواند مسائلی که سوال می گردد را دوباره به یاد آورد. تحقیقات شروع شده درباره چهار آمریکایی را نمی دانست و همچنین کریستوفر استیل را نمی شناخت. همه اینها دروغ است.

کومی در جلسه شهادت خود با دفاع از عملکرد خود و کارکنان اش از کار FBI درباره موضوع دخالت احتمالی در انتخابات آمریکا توسط روسیه حمایت کرد.

او درباره تحقیقات شروع شده درباره چهار فرد آمریکایی تنها گفت که ترامپ در میان این چهار نفر قرار ندارد.

52311

منبع: خبرآنلاین

به "حمله مجدد ترامپ به رئیس سابق اف بی آی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجدد ترامپ به رئیس سابق اف بی آی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید