خسرو حیدری: مگر معاون باشگاه بودم که ابراهیمی را نگه دارم؟، رفتن بازیکنان به خاطر دلار نیست

به گزارش وبلاگ وردپرس، خسرو حیدری بازیکن استقلال گفت: مگر من معاون باشگاه بودم که امید ابراهیمی را نگه دارم؟

خسرو حیدری: مگر معاون باشگاه بودم که ابراهیمی را نگه دارم؟، رفتن بازیکنان به خاطر دلار نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس، خسرو حیدری پس از تساوی دربی 88 درباره این موضوع که هر دو تیم بازی بی کیفیتی را برگزار کردند، گفت: خود من هم بالا نشسته بودم و بازی را بهتر می دیدم، بازی خیلی جالبی نبود. یکی از همان صفر- صفرهای معروف بود که دو تیم خیلی اشتیاق به برد نداشتند. ما می خواستیم ببریم، مخصوصا که بعد از بازی با السد که می توانستیم ببریم ولی متاسفانه حذف شدیم و در گلزنی هم مشکل داریم.

وی درباره مشکل گلزنی استقلال گفت: قطعا مسائل گلزنی ما حل می شود. این موضوع برای همه تیم ها پیش می آید که موفق به گلزنی نشوند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره این موضوع که تساوی دربی امروز به این دلیل بود که خیلی ها می گفتند که استقلال نباید ببازد و پرسپولیس هم برای دیدار با السد احتیاط کرد، بیان کرد: می خواستیم بازی را ببریم و هم قسم شدیم که بازی را ببریم و به برد هم احتیاج داشتیم. همیشه این بازی خیلی سنگین است ولی اصلا این طور نیست که بگویند باید مساوی شود. ترس از باختن است که دربی ها مساوی می شود.

حیدری درباره بازی نکردن خودش در دربی 88 توضیح داد: دیروز و پریروز در تمرین یک مقدار عضله پایم دچار مشکل شد و امروز هم کلینیک بودم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال نتوانسته نتایج مورد انتظار طرفداران را کسب کند، گفت: این برمی شود به اول فصل، خیلی می گویند خسرو چرا امید را نگه نداشتی. مگر من معاون باشگاه یا در نقل و انتقالات باشگاه هستم که امید را نگه دارم؟ همانطور که به امید می گویم بماند به بقیه بازیکنان هم می گویم. در باشگاه به وریا گفتم که زودتر قرارداد ببند تا بقیه بازیکنان هم بیایند. من وقتی به باشگاه رفتم به خاطر کار خودم رفتم چه کاری به وضعیت امید داشتم. این به خاطر مدیریت باشگاه بود که یکسری از بازیکنان را از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره این موضوع که بازیکنان به خاطر شرایط مالی و بالا رفتن قیمت دلار است که از تیم جدا شدند، بیان کرد: رفتن بازیکنان به خاطر دلار نیست. ما اول فصل یک مقدار دیر آغاز کردیم و یکسری از بازیکنان هم از دست دادیم و طبیعی بود که بازیکنی مثل تیام را از دست می دهیم مشکل گلزنی پیدا می کنیم. الان بازیکنانی هستند که تازه به تیم ما آمدند، مثل تبریزی، سجاد آقایی، صیادمنش و ... مطمئن باشید که در آینده خیلی خوب می توانند خودشان را نشان دهند. احتیاج داریم که یکی دو برد به دست بیاوریم تا به روند خوبمان برگردیم.

حیدری درباره این موضوع که طرفداران چقدر به شفر زمان می دهند، گفت: طرفداران به شفر زمان خواهند داد چون از سال گذشته از زمانی که آمد روند روبه رشدی داشتیم و هم در آسیا موفق بودیم و هم جام حذفی را گرفتیم. این بازی السد خیلی به تیم ما ضربه زد، ما آنجا می توانستیم السد را ببریم ولی نشد. آن بازی شرایط روحی تیم را پایین آورد و سعی کردیم بچه ها را روحیه شان را بالا بیاوریم و بلافاصله در دربی شرکت کردیم. انشالله که در دربی برگشت بازی خوبی ببینیم.

وی درباره این موضوع که خیلی ها از کیفیت بازیکنان خارجی استقلال راضی نیستند، توضیح داد: این بازیکنان را هم مربی خواسته و باشگاه به خدمت گرفته است، انشالله در آینده بتوانند به تیم یاری نمایند. نیومایر هم در بین ما بود که مصدوم شد و نتوانست به تیم یاری کند. این شرایط می گذرد و به طرفداران قول می دهم که روند تیم روبه رشد خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره قضاوت فغانی در دربی 88 گفت: فغانی جهانی گردیده و امروز هم هر طوری که سوت زد بدون قصد و غرض بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خسرو حیدری: مگر معاون باشگاه بودم که ابراهیمی را نگه دارم؟، رفتن بازیکنان به خاطر دلار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرو حیدری: مگر معاون باشگاه بودم که ابراهیمی را نگه دارم؟، رفتن بازیکنان به خاطر دلار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید