صادق درودگر: توپ های جدید هفته آینده به باشگاه ها تحویل داده می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران خاطرنشان کرد توپ های جدید مسابقات لیگ برتر هفته آینده به باشگاه ها تحویل داده خواهد شد.

صادق درودگر: توپ های جدید هفته آینده به باشگاه ها تحویل داده می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس ، صادق درودگر در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به انتشار اکاذیب در فضای مجازی در مورد توپ های جدید خریداری شده برای فوتبال ایران، گفت: برای انتخاب توپ مسابقات فوتبال ایران دو دوره مناقصه برگزار کردیم و از تولیدنمایندگان توپ در داخل و خارج کشور دعوت کردیم که در این مناقصه شرکت نمایند و در نهایت هم دربی استار انتخاب شد. مراحل عقد قرارداد و خرید توپ ها با تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ و تأیید کمیسیون معاملات سازمان لیگ به کمیته پشتیبانی محول شد. مدارک این مناقصه ها و عقد قراردادها نیز در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است.

وی در ادامه اضافه نمود: در حال حاضر یک هزار و 250 توپ به صورت رایگان و هزار توپ به مبلغ هر عدد 48 یورو و 250 عدد به قیمت 22 یورو خریداری شده که تاکنون 29 هزار و 500 یورو پرداخت شده است. این توپ ها از گمرک بندرعباس به گمرک خرمشهر رسیده است و در هفته آینده توپ ها در اختیار باشگاه ها قرار می گیرد.

مدیربازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران توضیح داد: همکاران من در سازمان لیگ تمام کوشش خود را انجام دادند که توپ ها زودتر به دست باشگاه ها برسد، اما به دلیل اینکه کار ترخیص توپ ها در یکی از بنادر خارجی به مشکل خورده بود، ارسال آنها به کشور با تأخیر 30 روزه اجرا شده است که باید به این ترتیب از باشگاه ها به خاطر به موقع نرسیدن توپ ها عذرخواهی کنم.

درودگر در سرانجام توضیح داد: متأسفانه برخی رسانه ها بدون داشتن اطلاعات دقیق و کافی اقدام به نشر اکاذیب و اتهام زنی در مورد سازمان لیگ و خرید این توپ ها انجام داده اند که به وسیله واحد حقوقی سازمان لیگ و مقام های قضایی پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادق درودگر: توپ های جدید هفته آینده به باشگاه ها تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق درودگر: توپ های جدید هفته آینده به باشگاه ها تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید