فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: هنوز موفق نشده ایم یک 90 دقیقه با ثبات داشته باشیم، در نیمه دوم با ترس و خستگی بازی کردیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، فوتبال دنیا - جنارو گتوسو از با وجود تیمش در ثانیه های پایانی پیروزی را از دست داد، ناراحت و عصبانی نیست.

فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: هنوز موفق نشده ایم یک 90 دقیقه با ثبات داشته باشیم، در نیمه دوم با ترس و خستگی بازی کردیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، جنارو گتوسو با وجود هدر رفتن فرصت برتری بر آتالانتا در بازی هفته پنجم رقابت های سری A ایتالیا از تساوی 2 بر 2 عصبانی نیست.

سرمربی میلان در این باره گفت: پشیمانی زیادی بابت این نتیجه وجود دارد و حسرت فراوانی می خوریم اما به هیچ وجه عصبانی نیستم. میلان تیمی با 2 چهره متفاوت است. یک نیمه اول شگفت انگیز را سپری کردیم اما در 30 دقیقه پایانی به مشکل خوردیم. چنین چیزی در هر 4 بازی ما دیده گردیده و هنوز موفق نگردیده ایم یک 90 دقیقه با ثبات داشته باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: باید به کوشش کردن ادامه بدهیم و کارهای بیشتری انجام دهیم. بازی های زیادی در پیش است اما اگر قرار باشد ما این دیدارها را کنترل نکنیم، به مشکل برمی خوریم. حفظ فرم آیده آل و آمادگی بسیار مهم است و من فکر می کنم در نیمه دوم با کمی ترس و خستگی وارد زمین شدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: هنوز موفق نشده ایم یک 90 دقیقه با ثبات داشته باشیم، در نیمه دوم با ترس و خستگی بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: هنوز موفق نشده ایم یک 90 دقیقه با ثبات داشته باشیم، در نیمه دوم با ترس و خستگی بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید