معرفی ظرفیت های استان ایلام به زائران حسینی (ع)

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: ایام اربعین فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان به زائران حسینی است

معرفی ظرفیت های استان ایلام به زائران حسینی (ع)

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده بابیان این که مردم از سراسر کشور برای مشرف شدن به عتبات عالیات به مرز مهران و استان ایلام مراجعه می نمایند، اضافه نمود: تبلیغات مناسب و توزیع اقلام معرفی ظرفیت های گردشگری می تواند ایلام را به تمامی کشور معرفی کند.

او بابیان این که پرسنل اداره کل میراث فرهنگی ایلام علاوه بر خدمت مناسب به زائران اربعین می توانند از این فرصت برای بالا بردن ظرفیت گردشگری استان استفاده نمایند، گفت: نظارت بر اقامتگاه ها و واحدهای پذیرایی موضوعی مهم است که حتماً باید موردتوجه باشد و با متخلفان در این حوزه نیز باید برخورد گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام بابیان این که در راستای خدمات هرچه بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) همه مردم علی الخصوص اداره کل میراث فرهنگی باید کوشش مضاعفی داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی و همکاری تمام دستگاه ها به منظور اسکان و ارائه خدمات به زوار اباعبدالله حسین (ع) در مرز مهران و معین محل معین شده در راستای برپایی موکب و ... این اداره کل آمادگی خود را برای همکاری با دیگر دستگاه های مرتبط اعلام می نماید.

منبع: میراث آریا

به "معرفی ظرفیت های استان ایلام به زائران حسینی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های استان ایلام به زائران حسینی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید