هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می روم

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی تیم رئال مادرید با مسئولان باشگاه درباره مداخله در تصمیمات او برای معین بازیکنان تیم هشدار داد.

هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می روم

به گزارش وبلاگ وردپرس، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیمش مقابل رئال بتیس در هفته آخر فصل جاری لالیگا، به سؤالات وبلاگ وردپرس در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد.

زیدان گفت: در آخرین بازی مان باید به طرفداران مان یک پیغام بدهیم؛ اینکه با انگیزه و سختکوشی برمی گردیم.

زیزو درباره گرث بیل کسی که گفته می گردد در انتها فصل باید رئال مادرید را ترک کند، هم گفت: فردا بیل در کنار ما خواهد بود و این تنها چیزی است که می توانم درباره اش بگویم. نمی دانم که آیا این آخرین بازی اش خواهد بود یا نه.

سرمربی کهکشانی ها درباره دروازه بان های تیمش به خصوص کیلور ناواس و شایعه ای که اخیراً درباره جدایی او منتشر شده است هم گفت: من نه به این بازی به چشم بازی خداحافظی کیلور نگاه می کنم نه می خواهم به فصل آینده فکر کنم. اینجا در اسپانیا خیلی حرف زده می گردد. تکرار می کنم که مسئله دروازه بان های ما برای سال آینده خیلی روشن است. فعلاً چیز بیشتری نمی توانم بگویم. ببینیم چه می گردد. در خصوص کیلور ناواس هم باید بگویم که فقط خود او و نه هیچ شخص دیگری می داند که من به او چه حرف هایی زده ام. من با همه بازیکنانم حرف زده ام. ناواس هم با ما قرارداد دارد. باید دید چه اتفاقی می افتد.

زیدان در انتها تأکید کرد: انتخاب دروازه بان های تیم فقط با تصمیم من صورت می گیرد. این تیمی است که من آن را راهنمایی می کنم. من سرمربی هستم و تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند. اگر اینطور نباشد می روم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید