واکنش کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای به جریمه 120 هزار دلاری ایران

به گزارش وبلاگ وردپرس، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز خاطرنشان کرد که فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تخلف در صدور مجوز حرفه ای باشگاه هایش به مبلغ 120 هزار دلار جریمه شده است که البته 80 هزار دلار از این جریمه به مدت دو سال تعلیقی خواهد بود.

واکنش کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای به جریمه 120 هزار دلاری ایران

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران ابتدای این فصل دو کمیته را برای آنالیز دقیق تر مدارک و مستندات باشگاه ها تشکیل داد تا مسئله ای گریبانگیر ایران نگردد و پروسه قانونی در ارتباط با پروانه حرفه ای باشگاه ها طی گردد؛ یکی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای و دیگری کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای.

رضا درویش یکی از اعضای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در واکنش به جریمه 120 هزار دلاری ایران و دلیل تخلف فدراسیون به وبلاگ وردپرس، گفت: من در جریان این جریمه نیستم و نمی دانم علتش چیست.

درویش درباره اینکه آیا این جریمه به خاطر پنهان کاری مطالبات باشگاه ها و تعهدات اقتصادی آنها بوده است؟ توضیح داد: تا زمانی که ما مدارک چند باشگاه را آنالیز و ارسال کردیم، معوقه ای وجود نداشت. در واقع باشگاه ها یا رضایت طلبکاران را گرفته و یا به آنها چک داده بودند. اگر اینطور نبود نمی توانستیم مدارکشان را تایید کنیم.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال توضیح داد: اگر علت این جریمه به خاطر بدهی های معوقه باشد احتمالا به این دلیل بوده که چک طلبکاران سر موعد پاس نشده و آنها مجددا شکایت نموده اند. به هر حال تا وقتی ما مدارک را آنالیز و تایید کردیم این مسائل برای باشگاه هایی که مجوز حرفه ای گرفتند، وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای به جریمه 120 هزار دلاری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای به جریمه 120 هزار دلاری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید