پرداخت 2.2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضاهای ورزشی در لرستان

به گزارش وبلاگ وردپرس، علی یاور عزیزپور شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به جدول شماره 9 و پیوست شماره یک بودجه، گفت: در این زمینه ورزش و جوانان لرستان چند ردیف اعتباری دارد.

پرداخت 2.2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضاهای ورزشی در لرستان

وی با اشاره به احداث فضاهای ورزشی به وسیله اعتبارات پیوست شماره یک بودجه با اولویت شهرستان های کمتر برخوردار از متوسط کشور، مطرح نمود: در این راستا ما پنج درصد از اعتبارات این حوزه را برای استان اخذ کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه سهم استان در این زمینه دو میلیارد و 863 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: این در حالیست که ما تا کنون چهار میلیارد و 150 میلیون تومان توانسته ایم اعتبار مصوب داشته باشیم که از این میزان یک میلیارد و 150 میلیون تومان تخصیص پیدا نموده است.

عزیزپور همچنین با اشاره به احداث، تکمیل، تجهیز و راه اندازی تاسیسات امکان ورزشی، بیان داشت: اعتبار این حوزه در اختیار شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور است و توزیع استانی ندارد.

وی همچنین به ردیف اعتباری تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام، گفت: اعتبار این حوزه نیز از سوی شرکت توسعه اختصاص پیدا می نماید اما در استان ها توزیع می گردد که در این زمینه سکوی تماشاگران دورود را در این زمینه در نظر گرفته ایم که سهم مورد نظر دو میلیارد و 740 میلیون تومان بوده که از این میزان دو میلیارد تومان مصوب شده و یک میلیارد تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به احداث فضاهای ورزشی نیز، توضیح داد: سهم مورد نظر استان چهار میلیارد و 625 میلیون تومان بوده که از این میزان دو میلیارد و 800 میلیون تومان مصوب شده و دو میلیارد 208 میلیون تومان تخصیص پیدا نموده است.

عزیزپور با اشاره به احداث زمین چمن روستایی در استان نیز، مطرح نمود: سهم مورد نظر استان 888 میلیون تومان است که از این میزان 560 میلیون تومان مصوب شده و 300 میلیون تومان نیز تخصیص یافته است و اخیر نیز قول مساعد اختصاص 600 میلیون تومان در دیدار نمایندگان مردم پلدختر و سلسله و دلفان در مجلس با وزیر ورزش و جوانان برای استان داده شده است.

وی، بیان داشت: همچنین سهم مورد نظر لرستان در زمینه تجهیز اماکن ورزشی 281 میلیون تومان بوده که 160 میلیون تومان آن مصوب و تخصیص پیدا نموده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان سهم مورد نظر لرستان از یاری های فنی و اعتباری به بخش غیر دولتی را یک میلیارد و 125 میلیون تومان اعلام نمود و گفت: از این میزان 500 میلیون تومان مصوب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرداخت 2.2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضاهای ورزشی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 2.2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضاهای ورزشی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید