گلستان در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم پیشرو است

به گزارش وبلاگ وردپرس، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: بنا به اعلام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، گلستان از استان های پیشرو در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم شناخته شد.

گلستان در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم پیشرو است

وی اضافه نمود: همگرایی دستگاه های اجرایی و همچنین چهره های تاثیرگذار استان مانند علمای شیعه و سنی از علل موفقیت استان در کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.

هاشمیان با اشاره به فعالیت 15 کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در گلستان گفت: همه دستگاه های اجرایی استان در این کارگروه ها حضور دارند و برای شناسایی آسیب ها و آنالیز راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم همکاری می نمایند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مدت زیادی است دستگاه قضایی استان در ادامه کوشش های خود برای پیشگیری از وقوع جرم برنامه (سیمای قانون) را با همکاری صدا و سیمای مرکز گلستان روی آنتن برده است.

هاشمیان اضافه نمود: قضات وکارشناسان دادگستری در این برنامه 45 دقیقه ای، به سوالات حقوقی مردم که از طریق پیامک و یا تلفنی مطرح می نمایند، پاسخ می دهند.

به گفته وی، مسائل حقوقی که مردم روزمره با آن سر و کار دارند مهم ترین محورهای این برنامه است که این امر علاوه بر افزایش آگاهی های حقوقی، در کاهش جرم و بسیاری از آسیب ها تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گلستان در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم پیشرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلستان در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم پیشرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید