یک قانونگذار مخالف به صورت نخست وزیر آلبانی رنگ پاشید

به گزارش وبلاگ وردپرس، به نقل از فاکس نیوز، این قانونگذار که ادی پالوکا نام دارد زمانی که ادی راما، نخست وزیر آلبانی مشغول به مشاجره با یک قانونگذار دیگر به نام لولزیم باشا به دلیل متهم کردن دولت چپگرای او به فساد بود، به یک باره اقدام به پاشیدن یک بطری رنگ به سمت این نخست وزیر سوسیالیست آلبانی کرد و پس از این اقدامش توبیخ شده و مجبور به ترک صحن مجلس شد.

یک قانونگذار مخالف به صورت نخست وزیر آلبانی رنگ پاشید

ضمناً این اتفاق بحثی در مجلس در مورد امکان دادن رای به نفع پیوستن کشور مقدونیه شمالی به ائتلاف ناتو در جریان بود.

در تصاویر منتشر شده از این رخداد ادی راما صورت و دهانش رنگی شده است.

حزب راست میانه روی دموکراتیک آلبانی گفته که این واکنش پالوکا بعد از آن اجرا شده که راما در نشستهای قبلی دائما مجلس را مورد تمسخر قرار داده بود.

این حزب در بیانیه ای بیان کرد: این اقدام به پاشیدن رنگ به منظور نشان دادن مخالفت با قلدرمآبی اعمال شده از سوی نخست وزیر که انظار عمومی شاهدش بودند، انجام شد.

پلیس نیز اعلام نمود، پالوکا با یک محلول رنگی از پیش آماده شده به این نشست مجلس وارد شده و این اقدام او در دست تحقیقات واقع شده است.

نشست مجلس بعد از این اتفاق به صورت موقت به حال تعلیق در آمد و قانونگذاران کمی بعد در یک رای گیری به اتفاق آرا به نفع پروتکل الحاقی ناتو برای مقدونیه شمالی رای دادند. خود آلبانی از سال 2009 تا کنون عضو ناتو بوده است.

مخالفان قصد دارند فردا شنبه تجمعی اعتراضی برپا نموده و خواستار تشکیل یک کابینه انتقالی پیش از انتخابات محلی ماه ژوئن شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک قانونگذار مخالف به صورت نخست وزیر آلبانی رنگ پاشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قانونگذار مخالف به صورت نخست وزیر آلبانی رنگ پاشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید