584 واحد مسکونی در سیرجان به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان دوشنبه شب در مراسم بهره برداری از 584 واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در شهرستان سیرجان بیان داشت: عملیات اجرائی این واحدها از اردیبهشت ماه سال 95 شروع و تا شهریور ماه امسال 584 واحد تکمیل و خانواده ها در آن ساکن شده اند.

584 واحد مسکونی در سیرجان به بهره برداری رسید

محمد مهدی بلوردی ادامه داد: در مجموعه این پروژه ها یک هزار و 476 واحد است که از این آمار 584 واحد به صورت کامل احداث و تحویل شده و بقیه به صورت میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در مجموع 53 هزار و 773 واحد مسکن مهر در استان کرمان وجود دارد که تا به حال 42 هزار و 498 واحد تکمیل شده و 11 هزار از واحدهای پیش بینی شده باقی مانده است.

وی توضیح داد: در استان کرمان دو هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی وجود دارد و هزار و 800 مورد پرونده قضایی در مورد واحدهای مسکن مهر در مراجع قضایی در حال آنالیز هستند.

بلوردی گفت: در سال های اخیر حدود 9 هزار پرونده مسکن مهر در دستگاه های قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته که جای تقدیر و تشکر از مجموعه قضایی استان دارد.

وی یادآور شد: کار تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر در حال اجرا است و تا شهریور ماه سال آینده این واحدها به صورت تکمیل شده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پروژه 584 واحدی مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در سیرجان مدل پیروز از الگوی اجاره داری مسکن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "584 واحد مسکونی در سیرجان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "584 واحد مسکونی در سیرجان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید