جلسه راموس با بازیکنان رئال مادرید، ایسکو عذرخواهی کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید برای جلوگیری از بحرانی تر شدن اوضاع این تیم با هم تیمی هایش اتمام حجت کرد.

جلسه راموس با بازیکنان رئال مادرید، ایسکو عذرخواهی کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس و به نقل از نشریه مارکا، به دنبال ناکامی های اخیر رئال مادرید که آخرین مورد آن شکست خانگی 4 بر یک تیم تیم مقابل آژاکس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا بود، سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها جلسه ای با حضور دیگر بازیکنان این تیم برگزار و در آن نطقی تأثیرگذار و انگیزشی انجام داده است.

گویا در این جلسه تنها یک نفر جرأت قطع کردن صحبت های راموس را داشته و آن ایسکو آلارکن، هافبک اسپانیایی رئال مادرید بوده است.

شماره 22 رئال مادرید روز سه شنبه هفته جاری به خاطر واکنشی که به قرار نگرفتن نامش در فهرست 19 نفره تیم برای مصاف خانگی با آژاکس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشان داد، مورد انتقاد واقع شد. او به محض اطلاع پیدا کردن از عدم حضورش در فهرست، با خودروی شخصی خود از زمین تمرینی والده بباس خارج شد و با اتوبوس تیم به سانتیاگو برنابئو نرفت.

ایسکو در جلسه بازیکنان رئال مادرید به اشتباه خود اذعان کرد اما در عین حال کوشش داشت که تصمیمش را با توجه به اختلافاتش با سانتیاگو سولاری، سرمربی کهکشانی ها توجیه کند.

اقدام ایسکو گویا مورد پذیرش اکثر بازیکنان رئال مادرید واقع نشده و همین موضوع سبب شد که راموس به او تأکید کند در برهه بحرانی فعلی تیم، بازیکنان نباید مسائل فردی یا اختلافات شان با اعضای کادر فنی را بهانه ای برای آشفته کردن جو تیم بدانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلسه راموس با بازیکنان رئال مادرید، ایسکو عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه راموس با بازیکنان رئال مادرید، ایسکو عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید