رامین رضاییان: تمرکز ما روی بازی های خودمان است، مردم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش وبلاگ وردپرس، رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمام تمرکز ما روی بازی های خودمان است و به تیم های دیگر فکر نمی کنیم.

رامین رضاییان: تمرکز ما روی بازی های خودمان است، مردم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش وبلاگ وردپرس، رامین رضاییان پس از پیروزی 5 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل یمن در نخستین دیدار گروه D مسابقات جام ملت های آسیا گفت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم و از بردمان مقابل یمن خوشحالم.

وی درباره این موضوع که بازیکنان تیم ملی به دنبال زدن گل های زیاد و تفاضل گل مقابل یمن بودند، گفت: نه، این طور نیست! مگر تیم های بزرگ را ندیدید که چطور بازی کردند؟! استرالیا به اردن باخت. همه تیم ها خوب بازی می نمایند. خدا را شکر نکاتی را که کادرفنی از بازیکنان خواسته بود، اجرا کردیم و الان تمام فکرمان به بازی بعدی مقابل ویتنام است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این موضوع که پیروزی پرگل ایران مقابل یمن چه مقدار رقبای ایران را ترسانده است، مطرح کرد: این طور نیست، تمام تمرکز ما روی بازی های خودمان است و به تیم های دیگر فکر نمی کنیم. این طور هم نیست که مثل قدیم تیم ها ضعیف باشند. همه تیم ها خوب هستند و فوتبال بازی می نمایند و ما تمام تمرکزمان روی بازی با ویتنام است که نتیجه بگیریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. در بازی امروز هم که مردم سنگ تمام گذاشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رامین رضاییان: تمرکز ما روی بازی های خودمان است، مردم سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان: تمرکز ما روی بازی های خودمان است، مردم سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید