زمانی برای از دست دادن نمانده است، اگر کی روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی آید؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، با وجود تاکیدی که مهدی تاج برای حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران دارد، هنوز هیچ تحرکی برای برگزاری اردوی تیم ملی در چند روز آینده صورت نگرفته است.

زمانی برای از دست دادن نمانده است، اگر کی روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی آید؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان طبق برنامه اعلام گردیده از نهم شهریور شروع و تا 21 شهریور ادامه خواهد داشت. در خلال این اردو تیم ملی در تاریخ 15 و 20 شهریورماه دو دیدار دوستانه برگزار می نماید.

این ها اطلاعاتی است که فدراسیون فوتبال یک ماه قبل در اختیار رسانه ها قرار داده و از آماده سازی تیم ملی فوتبال با حضور کارلوس کی روش خبر داده است.

با وجود گذشت یک ماه از این موضوع هنوز فردی از کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در هیچ کدام از استادیوم های فوتبال ایران آفتابی نگردیده است تا بازی ها را زیر نظر بگیرد. کارلوس کی روش سکوت طولانی مدتی را پیش گرفته و فقط در این مدت بدون نام بردن از تیم ملی با گوشه و کنایه از آماده بودن یا نبودن صحبت نموده است.

از سوی دیگر مهدی تاج اخیرا مدعی گردیده که هواداران نگران تیم ملی بزرگسالان نباشند چرا که تمرین های این تیم طبق تاریخ اعلام گردیده و با حضور کارلوس کی روش برای کسب آمادگی کامل تا جام ملت ها برگزار می گردد و اولین قهرمانی فوتبال ایران بعد از 4 دهه به دست می آید.

سوال اصلی از مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال این است که چرا با وجود قطعی شدن حضور کی روش در تیم ملی ایران او به ایران نمی آید و هیچ کدام از دستیارانش که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته بودند در استادیوم ها حضور ندارند؟

5 هفته از لیگ برتر گذشته و کمابیش تیم ها شکل و شمایل خود را پیدا نموده اند. در همین مدت تعدادی از بازیکنان توانسته اند توانایی های خود را ارائه دهند که در صورت وجود کادر فنی به تیم ملی دعوت شوند. پروسه تغییر نسل در تیم ملی بزرگسالان قبل از جام ملت های 2015 استرالیا کلید خورد و انتظار می رود برای جام جهانی آتی نیز تغییراتی در تیم ملی بزرگسالان صورت بگیرد اما تاکنون هیچ فعل و انفعالی در این راستا رخ نداده و همه نگران آینده تیم ملی ایران هستند.

این تیم با نتایج خوب در جام جهانی بذر امید برای قهرمانی در آسیا را پس از 4 دهه در دل هواداران کاشته اما خیلی زود و به دلیل نبود برنامه ریزی جای خود را به نگرانی و احتمالا ناامیدی از قهرمانی خواهد داد. با توجه به اظهارات مهدی تاج در مدت زمان اخیر انتظار می رود کارلوس کی روش با صراحت کامل نظرات خود را در قبال این سخنان مطرح کند و اگر با تیم ملی قرارداد دارد در تهران حاضر گردد و فعالیت هایش را از سر بگیرد. در غیر این صورت او می تواند نظرات رییس فدراسیون فوتبال را رد کند.

انتظار از مهدی تاج نیز این است که اگر قراردادی را با کی روش منعقد نموده است، بر اساس آن این مربی را به ایران فرابخواند تا بیش از این زمان علیه فوتبال ایران از دست ندهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمانی برای از دست دادن نمانده است، اگر کی روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی برای از دست دادن نمانده است، اگر کی روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید