سانتیاگو سولاری: جدی تر از دربی مادرید مقابل آژاکس به میدان می رویم، امیدوارم خاطرات خوب مان از ورزشگاه کرایف پابرجا بماند

به گزارش وبلاگ وردپرس، سانتیاگو سولاری جدال با آژاکس در آمستردام را یک خطر جدی برای تیم آماده اش می داند.

سانتیاگو سولاری: جدی تر از دربی مادرید مقابل آژاکس به میدان می رویم، امیدوارم خاطرات خوب مان از ورزشگاه کرایف پابرجا بماند

به گزارش وبلاگ وردپرس، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک جدال سخت و سرنوشت ساز برای قوهای سپید یاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: راموس شخصیت شگفت انگیزی دارد. دستاوردهایی که او رقم زده، برای هر بازیکنی میسر نیست. شخصیت سرخیو در تاریخ باشگاه رئال مادرید ماندگار خواهد شد. امیدوارم در بازی های زیادی از حضورش لذت ببریم. مارسلو هم یک مرد بزرگ، کاپیتان دوم ما و نماد باشگاه است. او در تمرینات مثل سایرین وضعیت مناسبی دارد.

وی اضافه کرد: در فوتبال بازی به بازی همه چیز تغییر می نماید. اگر در یک بازی شکست بخورید، همه چیز بد می گردد و اگر یک بازی را ببرید، به اوج برمی شد. ما بازی مهمی در پیش داریم و باید تمرکز داشته باشیم. از استادیوم یوهان کرایف خاطرات خوبی داریم و امیدوارم این استادیوم برای مان خوش یمن بماند. قطعاً با تمام جدیت و صبر و حوصله بازی خواهیم کرد.

سولاری با اعلام اینکه رگیلون و وینیسیوس مانند بقیه بازیکنان آماده حضور در میدان هستند، درباره تیم آژاکس نیز گفت: فکر نمی کنم اوضاع آژاکس بد باشد. آنها فصل خوبی را داشتند و موقعیت شان در جدول لیگ خوب است. این تیم بازیکنان خوبی هم دارد. ما قصد داریم بازی جدی تری نسبت به دربی مادرید به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سانتیاگو سولاری: جدی تر از دربی مادرید مقابل آژاکس به میدان می رویم، امیدوارم خاطرات خوب مان از ورزشگاه کرایف پابرجا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتیاگو سولاری: جدی تر از دربی مادرید مقابل آژاکس به میدان می رویم، امیدوارم خاطرات خوب مان از ورزشگاه کرایف پابرجا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید