عملکرد ورزش اردبیل ارزیابی می گردد، کناره گیری روسای ضعیف هیئت ها

به گزارش وبلاگ وردپرس، بهرام آقاخانی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از مراکز و رقابت های ورزشی اردبیل طی مصاحبه با خبرنگاران افزود: در خاتمه سال عملکرد و ارزیابی هیئت های ورزشی استان اطلاع رسانی می گردد و روسای هیئت هایی که در چند سال گذشته حرکت روبه رشد و نتایج و دستاوردهای قابل توجهی نداشته باشند باید کناره گیری نمایند.

عملکرد ورزش اردبیل ارزیابی می گردد، کناره گیری روسای ضعیف هیئت ها

وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی عملکرد ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان اردبیل برای اولین بار در حوزه های مختلف عملکرد شش ماه نخست سال 97 را به وسیله رسانه ها اطلاع رسانی نموده تا ورزشکاران و عموم مردم از فعالیت این اداره در حوزه ورزش و جوانان باخبر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این روند در خصوص عملکرد هیئت ها نیز به دقت اعمال خواهد شد، توضیح داد: در کشورهای توسعه یافته تمامی فعالیت دستگاه های اجرایی در اختیار مردم قرار می گیرد، چراکه شفافیت در عملکرد می تواند جامعه را از نکات قوت و ضعیف سازمان با خبر ساخته به برطرف ضعف ها و پیشرفت یاری کند.

وی با اشاره به انتشار عملکرد اداره ورزش و جوانان استان طی شش ماه نخست امسال توضیح داد: مقایسه عملکرد شش ماه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد که در حوزه های مختلف دستاوردها و نتایج مناسب و رو به رشدی داشتیم.

آقاخانی با تاکید بر اینکه این روند رو به رشد را کوشش داریم در شش ماهه دوم سال نیز تداوم بخشیم، اضافه نمود: با توجه به شرایط جوی استان طی شش ماهه دوم سال، برنامه و تدابیر برگزاری ورزش های همگانی در سالن های ورزشی را در دستور کار قرار داده ایم تا از برنامه های پیش بینی عقب نمانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملکرد ورزش اردبیل ارزیابی می گردد، کناره گیری روسای ضعیف هیئت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ورزش اردبیل ارزیابی می گردد، کناره گیری روسای ضعیف هیئت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید