قوانین مدیریت منتشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، ممکن است بسیاری از انسان ها با سوالاتی از قبیل؛ درباره مدیریت چه قدر می دانید؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم هست یا هنر؟ آیا دانستن قوانین مدیریت فقط مختص مدیران موسسات و ادارات است؟ مواجهه پیدا نموده باشند. به تازگی انتشارات مدرسه کتابی را با عنوان قوانین مدیریت با ترجمه حیدر تورانی منتشر نموده که به تمام سوالات مرتبط با مدیریت پاسخ می دهد. این کتاب از جمله کتاب های پرفروش جهان با 107 قوانین مدیریت است و مورد توجه کسانی که دوست دارند زندگی شخصی و سازمانی خود را به درستی اداره و رهبری نمایند و موفق باشند قرار گرفته است.

قوانین مدیریت منتشر شد

ممکن است همه نکات مطرح شده در این کتاب را بدانید و یا کتاب های مشابه این نوع کتاب را مطالعه نموده باشید اما مهم این است که چه قدر از آنها استفاده هم می کنید. کتاب قوانین مدیریت با مطالب کوتاه و مقطع و نیز کاربرد آسان و شوق انگیزِ قوانینِ مدیریت یاری می نماید آنچه را می دانید به کار بگیرید. در این کتاب علاوه بر 107 قانونی که برای مدیریت گروه و مدیریت خود آمده است 11 قانون برای کارآفرینان نیز در نظر گرفته شده است.

تورانی، سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است و به قلم او پیشتر کتاب هایی چون شوق تغییر، مدیران خلاق، کاربست مدیریت فرایند مدار در مدرسه ، تدریس اثربخش در مدارس و... از انتشارات مختلف به چاپ رسیده است.

کتابقوانین مدیریت در 288 صفحه و با قیمت 25000 در فروشگاه های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به آدرس enma.ir موجود است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قوانین مدیریت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین مدیریت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید