مثال کی روش از ژاپن برای برانکو ، 9 بازیکنم را از ژانویه تا ژوئن گرفتند

به گزارش وبلاگ وردپرس، برای این چندماه فدراسیون فوتبال ژاپن بازیکنان را از من گرفت و من ناراحت بودم ولی به عنوان یک مربی خارجی می بایست به برنامه های توسعه ای فدراسیون فوتبال ژاپن احترام می گذاشتم.

مثال کی روش از ژاپن برای برانکو ، 9 بازیکنم را از ژانویه تا ژوئن گرفتند

مثال کی روش از ژاپن برای برانکو

در بخشی از مصاحبه مطبوعاتی کی روش او بعد از اینکه از ژاپنی ها و دوستانش در باشگاه ناگویا تشکر کرد از پیشرفت فوتبال ژاپن یک مثال زد که البته معین است بیشتر از اینکه منظورش به مردم ایران باشد به برانکو و کادر فنی پرسپولیس است: این مثال خوبی است برای ایران و کسانی که در خانه هستند. در سال 1998 که در باشگاه ناگویا مشغول به کار بودم. فدراسیون فوتبال ژاپن 9 بازیکن من را که در باشگاه آماده می کردیم، گرفت و از ماه ژانویه تا ماه ژوئن در اختیار داشت. برای این چندماه فدراسیون فوتبال ژاپن بازیکنان را از من گرفت و من ناراحت بودم ولی به عنوان یک مربی خارجی می بایست به برنامه های توسعه ای فدراسیون فوتبال ژاپن احترام می گذاشتم،

این یک مثال خوب است و برای همین می بینیم که در چهار دوره گذشته ژاپن در فوتبال آسیا بسیار قدرتمند بوده و برای من باعث افتخار است که فردا(دو در نیمکت مقابل ژاپن خواهم نشست و امیدوارم هر دو تیم عملکردی داشته باشند که طرفداران لذت ببرند، ولی با کمال احترام به طرفداران ژاپن خواسته من این است که فردا تیم ایران پیروز میدان باشد.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "مثال کی روش از ژاپن برای برانکو ، 9 بازیکنم را از ژانویه تا ژوئن گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثال کی روش از ژاپن برای برانکو ، 9 بازیکنم را از ژانویه تا ژوئن گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید