مدیریت شهری برای توسعه ویژه خیابان اکباتان همدان برنامه ریزی کند

به گزارش وبلاگ وردپرس، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه چهارشنبه در دیدار بازاریان خیابان اکباتان همدان گفت: این خیابان از بافت های قدیمی شهراست و مسئولین باید برای توسعه آن، به صورت ویژه برنامه ریزی نمایند.

مدیریت شهری برای توسعه ویژه خیابان اکباتان همدان برنامه ریزی کند

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولین با کسبه این حوزه جلساتی را تشکیل دهند و در حل مسائل آنها بکوشند، گفت: ویژگی استثنایی این بازارها بافت سنتی آن است که ضمن حفظ آن باید به گونه ای عمل گردد که کسب وکار دچار مشکل نگردد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی تاسیسات فاضلاب بازار هماهنگی های لازم انجام شده است؛ همچنین ایستگاههای اتوبوس برای تسهیل دسترسی به این بازار باید پیش بینی گردد.

وی با اشاره به تسهیل عبور ومرور کسبه و مردم با اولویت حمل ونقل عمومی درخصوص نصب درب برای بازار فرش فروشها نیز گفت: با توجه به ضرورت امنیت بازار نصب این درب باید در اسرع وقت صورت گیرد.

حاجی بابایی در خصوص سنگفرش و رونق توریستی بازار نیز بیان داشت: اقدامات انجام شده برای خیابان بوعلی باید در این خیابان هم انجام گردد؛ ضمن این که تامین روشنایی بازار باید در اولویت برنامه های اداره برق همدان باشد.

وی طراحی گاز خیابان اکباتان نیز مباحثی را عنوان کرد و گفت: با اداره گاز همدان در این خصوص هماهنگی گردیده که این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت شهری برای توسعه ویژه خیابان اکباتان همدان برنامه ریزی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری برای توسعه ویژه خیابان اکباتان همدان برنامه ریزی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید