مسی: عملکرد رونالدو مقابل اتلتیکو جادویی بود، ترجیح می دهم با یوونتوس روبه رو نشویم

به گزارش وبلاگ وردپرس، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا می گوید تحت تأثیر درخشش رقیب آرژانتینی اش در شب پیروزی قاطع یوونتوس و اتلتیکومادرید قرار گرفته است.

مسی: عملکرد رونالدو مقابل اتلتیکو جادویی بود، ترجیح می دهم با یوونتوس روبه رو نشویم

به گزارش وبلاگ وردپرس، بارسلونا با دو گل لیونل مسی، شب گذشته (چهارشنبه) میهمان فرانسوی اش لیون را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و با همین نتیجه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پیروز به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد. مسی علاوه بر زدن دو گل، دو پاس گل هم داد تا به نوعی پاسخ درخشش رقیب دیرینه اش کریستیانو رونالدو را داده باشد، کسی که سه شنبه شب با هت تریک مقابل اتلتیکومادرید، یوونتوس را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند.

مسی پس از بازی به رادیو کاتالونیا گفت: کاری که کریستیانو و یوونتوس سه شنبه انجام دادند تحسین برانگیز بود و واقعاً غافلگیر کننده. من فکر می کردم که اتلتیکو به مراتب قویتر از این ها بازی کند اما یوونتوس از هر لحاظ بر آنها مسلط بود و کریستیانو هم شبی جادویی داشت.

با صعود یوونتوس و بارسلونا، حالا این امکان وجود دارد که در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی که فردا انجام می گردد، مسی و رونالدو برای اولین بار پس از خروج ستاره پرتغالی از رئال مادرید، با هم روبه رو شوند. مسی در این خصوص گفت: هیچ یک از ما نمی خواهد که تیم های مان با هم روبه رو گردد. آنها واقعاً قوی هستند. منچسترسیتی، یوونتوس، آژاکس که یک تیم فوق العاده از پسرهای نترس ساخته و لیورپولی که (با غلبه بر بایرن مونیخ) نشان داد چه قدرتی دارد. ما نگران چیزی نیستیم و چیزی که باید خودمان را برای آن آماده کنیم، مصاف با سخت ترین حریف ممکن است.

مسی اعتراف کرد که پس از پیش افتادن تیمش با دو گل، بارسایی ها برای دقایقی بازی را رها کردند و در نتیجه یک گل خوردند. وقتی گل خوردیم، کارمان کمی سخت شد و راستش را بخواهید می توانستیم آن یک گل را هم نخوریم. ما در یک ضربه آغاز مجدد کار خودمان را سخت کردیم چون تا آن لحظه هنوز چیزی قطعی نشده بود. خوشبختانه گل سوم را زدیم. توپ داشت آهسته حرکت می کرد خوشبختانه بالاخره وارد دروازه شد. من خودم فکر می کردم که توپ وارد دروازه نخواهد شد اما اینطور شد و کمی ما را آسوده خاطر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسی: عملکرد رونالدو مقابل اتلتیکو جادویی بود، ترجیح می دهم با یوونتوس روبه رو نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: عملکرد رونالدو مقابل اتلتیکو جادویی بود، ترجیح می دهم با یوونتوس روبه رو نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید