معرفی تنیسورهای برتر کرمانی برای حضور در المپیاد ورزشی ایرانیان

به گزارش وبلاگ وردپرس، مسابقات انتخابی تیم های تنیس الف و ب نوجوانان دختر و پسر استان کرمان برای حضور در مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

معرفی تنیسورهای برتر کرمانی برای حضور در المپیاد ورزشی ایرانیان

فردین غیبی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: مسابقات انتخابی تیم های تنیس الف و ب نوجوانان دختر و پسر استان کرمان برای حضور در مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان با حضور 47 شرکت کننده در رده های سنی زیر 12 و 14 سال در دو بخش دختران و پسران در محل باشگاه اقبال کرمان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در سرانجام این رقابت ها، در رده سنی زیر 12 سال دختران، نجلاسادات علوی و فریماه فرهی مقدم و در رده زیر 14 سال، جیران رشیدی و بی نظیر رشیدفرخی به مربیگری و سرپرستی وجیهه کیانی نژاد و در رده زیر 12 سال پسران محمدپاشا امیری و محمدامین ارجمند کرمانی و در رده زیر 14 سال، ارشیا دیلمی و علی قادر به مربیگری و سرپرستی محمود بصیریان در قالب تیم کرمان الف برای حضور در رقابت های تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان معرفی شدند.

غیبی توضیح داد: همچنین در رده زیر 12 سال دختران، ستایش مختارآبادی و آیلا دوست محمدی و در رده زیر 14 سال، سارا چاوشیان و فاطمه فرح بخش به مربیگری و سرپرستی زری مشایخی و در رده زیر 12 سال پسران، فرشاد ایرانمنش و محمدحسین بهرامی و در رده زیر 14 سال پسران، علی پایدار و ایمان شعار به مربیگری و سرپرستی مسعود فرودنیا در قالب تیم کرمان تیم ب انتخاب شدند.

وی یادآور شد: مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور، در دو بخش دختران و پسران 29 آبان جاری تا 9 آذرماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می گردد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی تنیسورهای برتر کرمانی برای حضور در المپیاد ورزشی ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تنیسورهای برتر کرمانی برای حضور در المپیاد ورزشی ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید