نقش صدا و سیما در توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی است

به گزارش وبلاگ وردپرس و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، اسد الله درویش امیری در دیدار مدیرکل و شورای معاونان صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه بسیاری ازدلسوزان کشور مردان روزهای دشوار هستند اضافه نمود: اگر مرد میدان هستیم باید در این روزهای دشوار یار رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

نقش صدا و سیما در توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی است

وی دقت در گفتار و عمل را در شرایط فعلی جامعه مهم دانست و اضافه نمود : رسانه استانی با به نمایش درآوردن اجتماعات پرشور مردم می تواند نشاط اجتماعی و امید را در جامعه تقویت و بسیاری از توطئه ها دشمن را خنثی کند.

استاندار زنجان نقش صدا و سیما را در تقویت روحیه ملی و توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی خواند.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت و با بیان اینکه هفته دولت متعلق به نظام است، گفت : موفقیت های نظام مقدم جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته باید به نسل های سوم و چهارم انقلاب بازگو گردد.

درویش امیری اضافه نمود: همانطور که دشمن بر ایجا یاس و نا امیدی متمرکز گردیده است ما باید برای ایجاد امید در جامعه ما هم متحد شویم.

وی از اطلاع رسانی اخبار استان به همت صدا و سیمای مرکز زنجان در سطح ملی هم قدردانی کرد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان هم در این دیدار با بیان اینکه سال جاری همه با هم در کوشش هستیم چهل سالگی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن جشن بگیریم گفت: همه برای یک هدف واحد خدمت می کنیم و نگاه ما یک نگاه فراگیر بوده و در کوشش هستیم کارهای مهمی را رسانه استانی انجام دهیم.

لطیفی به پوشش 93 درصدی دیجیتال در استان اشاره نمود و گفت : برای سیگنال رسانی ایده آل در استان باید این میزان به 98 درصد برسد که این امر همکاری مجموعه استان را در تامین اعتبارات لازم می طلبد.

در ادامه معاونان سیما، صدا و خبر نیز برنامه های پیش روی این مرکز را در گرامیداشت هفته دولت و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تشریح کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نقش صدا و سیما در توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش صدا و سیما در توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید