هتل کارلتون سنگاپور

به گزارش وبلاگ وردپرس، هتل کارلتون که از نظر استراتژیک در قلب شهر واقع شده ، تنها چند دقیقه دورتر از شلوغ ترین مراکز مالی و کنوانسیون سنگاپور واقع شده است . این نمایشگاه شامل مرکز نمایشگاه و نمایشگاه بین المللی سنگاپور ، اکسپو اکسپو و مرکز کنوانسیون ، Esplanade تئاترها در خلیج ، موزه ملی سنگاپور و کمربندهای خرید اصلی در ناحیه مارینا همچنین خیابان Orchard است . این هتل در فاصله 5 دقیقه کوتاهی از Interchange City ، برا Basah ، Esplanade ، Bencoolen و Bugis MRT قرار دارد . مرکز خرید را فلز سیتی تنها در مقابل هتل قرار دارد و فرودگاه بین المللی Changi یک راند 20 دقیقه ای است .

هتل کارلتون سنگاپور

این هتل دارای اتاق هایی و سوئیت از 30 sqm با طراحی معاصر است تا متناسب با نیازهای سفر و سفر شما باشد . برای اقامت در فضای بالاتر ، در اتاق نخست وزیر و سالن برتر از 34 sqm با دسترسی کامل به سالن باشگاه برتر اقامت کنید .
موجود موجود در همه اتاق های مهمانان از تلفن های هوشمند با سرعت بالا استقبال می کند ، تلفن های هوشمند شخصی که از اینترنت بی سیم 3 G ، تماس های محلی و بین المللی برای کشورهای منتخب و همچنین PressReader استفاده می کنند ، یک سرویس خبری خدمات الکترونیکی که دسترسی به هزاران نشریه را ارایه می دهد .
میزبان جلسات و رویداده ای شما در هر یک از 13 اتاق ملاقات ما است . از سقف بلند و pillarless Empress برای بالا رفتن 600 مهمان به سالن cosy cosy که در نور روز طبیعی نمایش داده می شود، ما برای هر رویداد یا موقعیت مناسب، محل عملکرد انعطاف پذیر می دهیم .
بهترین غذاها در the Cantonese در رستوران " واه ( Cafe Cantonese Cantonese ) تمام روز برای بوفه و غذاهای محبوب محلی و یا چای تازه تولید شده در کافه Tuxedo Patisserie در رستوران " Lok " ( pastries Patisserie freshly) در رستوران "Lok Cantonese " ( winning freshly) برگزار شد .
سالن باشگاه برتر :
سالن عمومی باشگاه خصوصی به طور انحصاری برای مهمان هایی است که در سالن برتر Club و Suites اقامت دارند . پنجره های شیشه ای طبقه پایین ، که در طبقه نوزدهم قرار دارد ، مناظر اطراف شهر و دریا را به نمایش می گذارد .
از صبحانه ، نوشیدنی و شب با در خلوت و راحتی لذت ببرید . امکانات کسب و کاره ای مدرن از جمله اینترنت وای فای به مهمانان اجازه می دهد تا به طور موثر کار خود را به شکلی موثر حل و فصل کنند . همراه با دو اتاق ملاقات ، سالن باشگاه برتر برای برآورده کردن انتظارات مسافران تجاری تنظیم شده است ، در حالی که این سالن ، جذابیت طبقه کسب وکار را تایید می کند .
اتاق های جلسه برای استفاده براساس درخواست در دسترس هستند و chargeable هستند .
برای میهمانان باشگاه : complimentary برای اولین ساعت . 80 دلار در هر ساعت و یا بخشی از آن .
برای میهمانان غیر : 150 دلار در ساعت
خدمات در سالن لیگ برتر شامل موارد زیر است :
* برای چک کردن به نوشیدنی های خوش آمدید
در سالن باشگاه چک و چک کنید .
سبد میوه complimentary با تامین مجدد هفتگی
کمک با Laundry / تمیز کردن خشک بر روی درخواست
رزرو کردن رزرو ، رزرو بلیت هواپیما / تایید مجدد و ترتیبات حمل و نقل به درخواست
یک مرکز تماس برای کمک
سنگاپور به خوبی با اتوبوس های عمومی ، قطار سریع السیر حمل و نقل ( MRT ) و تاکسی ها مرتبط است . در فاصله 5 دقیقه راه رفتن از هتل کارلتون ، شما قادر به پیدا کردن سالن شهر و برا Basah در ایستگاه های MRT خواهید بود . فرودگاه Changi سنگاپور تنها 20 دقیقه با اتومبیل از هتل فاصله دارد .
یکی از شلوغ ترین مراکز هنری ، Esplanade - تئاترها در خلیج ، بسیاری از اجراهای برجسته بین المللی و محلی و نمایشگاه ها را در بر می گیرد .
در عمق فرهنگی چند فرهنگی سنگاپور در خیابان عرب ها ، Chinatown و هند کوچک کاوش کنید و تحت تاثیر فرهنگ و همچنین delights شرقی ، چینی و هندی قرار بگیرید .
از نسیم رودخانه سنگاپور لذت ببرید و با ، نماد سنگاپور ، در یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری سنگاپور ، پارک Merlion ، عکس بگیرید .
هنگامی که شب سقوط می کند ، زندگی در ساحل Boat و بندرگاه کلارک آغاز می شود . با انتخاب رنگ های متنوع از رستوران ها ، میله ها و مکان های تفریحی در کنار رودخانه ، این کار را خراب کنید .

به "هتل کارلتون سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کارلتون سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید