ارکستر رسانه هنر فهرست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن

به گزارش وبلاگ وردپرس، پدرام طاهریان رهبر ارکستر سمفونیک رسانه هنر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان یکی از گروه های شرکت کننده به اجرای برنامه می پردازیم که امیدوارم با توجه به رپرتوار در نظر گرفته شده بتوانیم میزبان شایسته ای برای مخاطبان باشیم.

ارکستر رسانه هنر فهرست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن

وی درباره دلیل حضور ارکستر سمفونیک رسانه هنر در این دوره از جشنواره بیان نمود: تیم برگزارنماینده جشنواره در این دوره تخصصی تر کار می نمایند و همین موضوع انگیزه ای شد تا در این دوره حضور داشته باشیم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که سال جاری یک جشنواره تخصصی برگزار گردد.

این رهبر ارکستر درباره رپرتوار در نظر گرفته شده برای جشنواره شرح داد: سمفونی شماره پنج شوبرت، کنسرتو فلوت باخ، دانوب آبی و قطعاتی از موسیقی فیلم فهرست شیندلر اثر جان ویلیامز از جمله آثاری هستند که در کنسرت پیش رو برای مخاطبان اجرا خواهد شد و تا آنجا که می دانم تالار اجرای برنامه ما رودکی خواهد بود.

به گفته وی، مریم مدنی سولیست ویولن و مریم طاهریان سولیست فلوت همراه با سایر نوازندگان کنسرت در این اجرا می نوازند.

ارکستر سمفونیک رسانه هنر در سال 1385 توسط امیرپدرام طاهریان بنیانگذاری شد. این ارکستر نخست در قالب ارکستر سازهای زهی فعالیت خود را شروع کرد و سپس به اجرای رپرتوارهای ارکسترال پرداخت. این ارکستر پیش از این در تالارهای وحدت، رودکی، حوزه هنری، آوینی، فرهنگسرای نیاوران و ارسباران اجرا داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارکستر رسانه هنر فهرست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارکستر رسانه هنر فهرست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید