همه اخبار و مقاله ها

عکس ، سایه شگفت انگیز ماه روی زمین

در این تصویر زمین را هنگام خورشیدگرفتگی می بینید. سایه ماه را می توان درحال تاریک شدن بخشی از زمین مشاهده کرد. این سایه با سرعت نزدیک به 2000 کیلومتر در ساعت در سراسر زمین حرکت می کرد.

6 فروردین 1403

قرعه 1403 به نام آذربایجان شرقی افتاد

انجمن مفاخر معماری ایران و انجمن روابط عمومی ایران، سال 1403 را به عنوان سال آذربایجان شرقی نام گذاری کرد.

21 اسفند 1402

رویای سفر، سوئیس منتشر شد

چهارمین جلد از مجموعه کتاب های راهنمای سفر به شهرها و کشورها با عنوان رویای سفر، سوئیس در 351 صفحه منتشر شد.

2 اسفند 1402

آنتن پیشرفته ای که مهندس ایرانی برای ناسا ساخته

ناسا در اقدامی برای برقراری ارتباطات پرسرعت در ماموریت های فضایی عمیق در حال آزمایش یک آنتن هیبریدی غول پیکر است که می تواند سیگنال های رادیویی و لیزری را در صدها میلیون کیلومتر در اعماق فضا مدیریت کند.

23 بهمن 1402

مجموعه Plants vs Zombies سال آینده به دنیای گیمینگ موبایل برمی گردد

اگر شما از گیمرهای قدیمی روی موبایل باشید، قطعاً با مجموعه بازی گیاهان علیه زامبی ها (Plants vs Zombies) آشنایی دارید. این مجموعه حالت استراتژی داشته و یکی از مجموعه های بسیار محبوب در پلتفرم موبایل در سال های 2009 تا 2013 بود. شرکت سازنده گیاهان علیه زامبی ها شرکت...

3 بهمن 1402

فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟

براساس گزارشات بسیاری از مخاطبین بیت ران، فردا موتورز هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید جیلی آزکارا ارسال نکرده است. این در حالی است که فردا موتورز فقط تا سرانجام آذر ماه به متقاضیان خرید این خودرو فرصت واریز وجه داده است.

27 آذر 1402

هیدکی کامیا استودیوی پلاتینیوم گیمز را ترک می نماید

استودیوی پلاتینیوم گیمز به تازگی اعلام نموده که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در 12 اکتبر (3 مهر) امسال این استودیو را ترک خواهد نمود.

4 مهر 1402

کشف زمینی دیگر 37میلیارد کیلومتر دورتر از خورشید!

یکی از نقاط اسرارآمیز علم ستاره شناسی سیاره کوتوله سدنا است؛ سدنا در سال 2003 کشف شد و بعلاوه 2003VB12 نیز نامیده می گردد. دلیل تردید دانشمندان در قرار دادن سدنا در فهرست سیارات کوتوله نیز فاصله بسیار زیاد او از ماست؛ آنچنان که مشاهده اش را نیز برای ما سخت...

20 شهریور 1402

ادعای آمریکایی ها درباره تحویل سوخو 35 به ایران ، تهران سال 2021 پول سوخو 35 ها را پرداخت کرده است!

یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره الحاق هواپیماهای آموزشی روسی یاک 130 به نیروی هوایی ارتش، مدعی شد که دریافت این هواپیماها نشان می دهد که مسکو در مقطعی در آینده جنگنده های سوخو 35 را به تهران تحویل خواهد داد.

12 شهریور 1402

اگه ته دیگ رستورانی دوست داری بخون!

ته دیگ های رستورانی جذابیت بالایی دارند. هم از نظر برشتگی، هم رنگ و عطر. به هرحال سرآشپز ها ترفند هایی را رعایت می نمایند که ممکن است شما در منزل کمتر به آن ها اهمیت بدهید.

23 مرداد 1402

گردشگران برای تماشا خرس شبیه انسان به باغ وحش چین می روند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، گردشگران برای تماشا خرس شبیه انسان به باغ وحش چین می روند.

11 مرداد 1402

شوک به دختر جنجالی سنگنوردی ایران! ، الناز رکابی از لیست اعزامی کاروان تیم ملی حذف شد؟

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه در مورابطه با الناز رکابی و حواشی یک سال پیش بود برخورد دور از انتظاری نشد، در خصوص اعزام وی به بازی های آسیایی شرح داد.

25 تیر 1402

طرح فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم به اعتبار سیمکارت همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در کنار نمایش سرویس ها و سکوهای دیجیتال خود، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزشگذاری سیمکارت دائمی را نیز به مخاطبان و متقاضیان حاضر در نمایشگاه الکامپ عرضه...

8 تیر 1402

پیش بینی شرایط هوا : مسافران تعطیلات آخر هفته بخوانند

خبرنگاران: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور و احتمال آبگرفتگی معابر بعلاوه افزایش دما در نوار شمالی ایران اطلاع داد.

5 تیر 1402

ابداع دستگاهی که قدرت اشعه مایکروویو را دقیق می سنجد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، تابش سنج یا بولومتر وسیله ای برای میزان گیری انرژی مادون سرخ قرمز یا ریز موج است که یک عنصر مقاومتی دارد و در صورت گرم شدن یا تابیدن انرژی مقاومت آن تغییر می نماید.

26 خرداد 1402

ریزش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار؛ این خودرو یک روزه 70 میلیون تومان ارزان شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

امروز هفتم خرداد ماه 1402، قیمت خودرو در بسیاری از محصولات داخلی، با ثبات بوده اما در محصولات مونتاژی اکثرا با ریزش همراه بود. طوری که ریسپکت پرایم بهمن تا 70 میلیون تومان در یک روز کاهش قیمت را تجربه کرد.

11 خرداد 1402

5 نکته بیل گیتس که آرزو کرد قبلا می دانست

این میلیاردر 67 ساله 5 نکته را که خود هرگز در روز فارغ التحصیلی اش دریافت نکرده بود، با دانشجویان در میان گذاشت؛ مخصوصا به علت انصراف خودخواسته اش از دانشگاه هاروارد پس از سه ترم برای پایه گذاری مایکروسافت.

3 خرداد 1402

مایکروسافت 50 مگاوات برق هسته ای می خرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، به نظر می رسد زمان استفاده از انرژی همجوشی هسته ای در شبکه توزیع برق نزدیک تر از پیش بینی ها بوده است.

23 اردیبهشت 1402

زنان برای سفرهای فضایی کارآمدتر هستند؟

مطالعه ای که نشان می دهد فضانوردان زن برای ماموریت های اکتشافی کارآمدتر هستند، ماموریت های فضایی کاملا زنانه را پیشنهاد می نماید.

16 اردیبهشت 1402

جادوی تلقین و قدرت شگفت انگیز آن

سال هاست که دانشمندان بر نتایج تلقین و دارونماها بر روی انسان مطلع شده اند. اما در زمینه ورزش نیز تحقیقی به تازگی منتشر شده که نشان می دهد اثر تلقینی مهم تر از خود ورزش است.

10 اردیبهشت 1402
تعداد: (1429)