کسب و کار

ادعای آمریکایی ها درباره تحویل سوخو 35 به ایران ، تهران سال 2021 پول سوخو 35 ها را پرداخت کرده است!

یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره الحاق هواپیماهای آموزشی روسی یاک 130 به نیروی هوایی ارتش، مدعی شد که دریافت این هواپیماها نشان می دهد که مسکو در مقطعی در آینده جنگنده های سوخو 35 را به تهران تحویل خواهد داد.

12 شهریور 1402

طرح فروش اقساطی گوشی موبایل و مودم به اعتبار سیمکارت همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در کنار نمایش سرویس ها و سکوهای دیجیتال خود، طرح فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و مودم با ارزشگذاری سیمکارت دائمی را نیز به مخاطبان و متقاضیان حاضر در نمایشگاه الکامپ عرضه...

8 تیر 1402

ریزش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار؛ این خودرو یک روزه 70 میلیون تومان ارزان شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

امروز هفتم خرداد ماه 1402، قیمت خودرو در بسیاری از محصولات داخلی، با ثبات بوده اما در محصولات مونتاژی اکثرا با ریزش همراه بود. طوری که ریسپکت پرایم بهمن تا 70 میلیون تومان در یک روز کاهش قیمت را تجربه کرد.

11 خرداد 1402

5 نکته بیل گیتس که آرزو کرد قبلا می دانست

این میلیاردر 67 ساله 5 نکته را که خود هرگز در روز فارغ التحصیلی اش دریافت نکرده بود، با دانشجویان در میان گذاشت؛ مخصوصا به علت انصراف خودخواسته اش از دانشگاه هاروارد پس از سه ترم برای پایه گذاری مایکروسافت.

3 خرداد 1402

مایکروسافت 50 مگاوات برق هسته ای می خرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، به نظر می رسد زمان استفاده از انرژی همجوشی هسته ای در شبکه توزیع برق نزدیک تر از پیش بینی ها بوده است.

23 اردیبهشت 1402

خودرو هایی که در ایران تبدیل به جواهر شدند!

با توجه به این که واردات خودرو های ب ام و در دور نو صورت نگرفته مدل های صفر کیلومتر قدیمی موجود در بازار به نوعی شبیه به جواهر شده است.

4 اردیبهشت 1402

8 خودرو تازه در راه بازار

بازار خودروی کشور باوجود آزادسازی واردات همچنان به شدت تشنه است. باوجوداینکه وارد سال تازه شدیم، اما همچنان خبری از آغاز فروش مدل های وارداتی نیست.

15 فروردین 1402

منطقه ها بیابانی و شنزارهای فهرج از مکانهای دارای ظرفیت برای آفرود سواری است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های واصله، منطقه ها بیابانی و شنزارهای فهرج از مکانهای دارای ظرفیت برای آفرود سواری است.

8 فروردین 1402

ساده ترین روش درست کردن شیرینی نخودچی ، 5 نکته مهم برای پخت شیرینی نخودچی مخصوص عید

شیرینی نخودچی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه نوروزی است که بسیار پر هوادار است و پخت آن در ایام نوروز رونق پیدا می نماید.

15 اسفند 1401

شرایط بازار تخم مرغ در روزهای پایانی سال ، تخم مرغ شانه ای چند؟

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار میهن گفت: تخم مرغ مورد احتیاج شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

27 بهمن 1401

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 3 بهمن 1401؛ شما تنها نیستید!

فال روزانه و طالع بینی؛ احساس می کنید سرشار از حس همدردی و عشق به افرادی هستید که آن ها را عزیز می شمارید. خودتان را به عشقی بسپارید که در فضا جاری است.

6 بهمن 1401

معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز

در بین برترین مقاصد گردشگری غذایی در دنیا برای چشیدن طعم های نو و نو، به خارج از فرانسه و ایتالیا بروید! صرف نظر از آنالیز های تخصصی منطقه ای و ملی در هنگام بازدید از برترین مقاصد گردشگری غذا در دنیا، تجربه ای متفاوت و زیبا داشته باشید و از عالمی که معروف...

16 دی 1401

خیابان های معروف و دیدنی پاریس

بخش مهمی از سفر به پاریس را قدم زدن در خیابان های سنگ فرش شده اش تشکیل می دهد. هوای پاک و وجود بناهایی با معماری های زیبا و باشکوه از مهمترین دلایلی هستند که پاریس را به شهری فوق العاده برای پیاده روی تبدیل نموده اند.

11 دی 1401

نسل تازه تویوتا پریوس هیبرید

تویوتا نسل جدیدی از مدل پرفروش پریوس را رونمایی کرد. نسل پنجم مشهورترین ماشین هیبرید جهان حالا اسپرت تر شده و با موتوری قوی تر به بازار عرضه می شود. از این ماشین یک مدل هیبرید-الکتریکی هم ساخته خواهد شد که می تواند تا 55 کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند.

3 آذر 1401

چرا خرید گوشی A32 منطقی نیست؟

خبرنگاران- گلکسی A32 تقریبا دو سال قبل عرضه شد و از آن زمان پای ثابت لیست پرفروش ترین گوشی ها در ایران بوده است. تا همین چند ماه پیش گلکسی A32 بین گوشی های پنج، شش میلیونی رقیب درست وحسابی نداشت و خرید آن منطقی بود اما الان که سامسونگ گلکسی A33 را روانه بازار...

9 آبان 1401

آثار بد فروش زمین های گیلان تا 10 سال آینده تعیین می گردد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: به علت کم آبی و خشکسالی شاهد مهاجرت به استان های شمالی از جمله گیلان هستیم.

1 آبان 1401

اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس

گروه بهمن از ثبت نام نقدی کامیون فورس 6تن با کابین خوابدار و بدون کابین اطلاع داد.

24 مهر 1401

طرح نو از نوستالژی دهه های 60 و 70 ایران ، شاسی بلند پرطرفدار شاید با این قیافه ارائه گردد

درحالی که نیسان اعلام نموده است بر روی فراوری یک پاترول قدرتمندتر کار خواهد نمود، یک سایت طراحی روسی رندرهایی را ارائه نموده است.

20 مهر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه 18 مهر 1401

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا امروز دوشنبه 18 مهر در بازار آزاد خودرو نسبت به معاملات دیروز تفاوتی ندارد. دناپلاس توربو اتوماتیک که با رقم 520 میلیون تومان یکی از گران ترین مدل های داخلی است، دیروز با همین رقم معامله می شد. امروز دنا تیپ یک...

18 مهر 1401

جمهوری تاتارستان و استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین رییس جمهور تاتارستان که در راس هیئت تجاری مالی به گلستان سفر نموده است و استانداری گلستان امضا شد.

31 شهریور 1401
تعداد: (185)