استارتاپ

مایکروسافت 50 مگاوات برق هسته ای می خرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، به نظر می رسد زمان استفاده از انرژی همجوشی هسته ای در شبکه توزیع برق نزدیک تر از پیش بینی ها بوده است.

23 اردیبهشت 1402

صندوق نوآوری و شکوفایی در پی تقویت سرمایه گذاری در ایده های فناورانه است

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق با ابزار های مختلف در کنار شرکت های دانش بنیان، فناور و استارت آپ هاست و در عین حال به تقویت سرمایه گذاری ها در ایده های فناورانه می پردازد.

2 بهمن 1400

استفاده از ظرفیت زندانیان با ایجاد خانه های خلاق و نوآوری، شروع آزمایشی طرح زندان هوشمند خبرنگاران

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رییس سازمان زندان ها اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راستای توسعه کسب وکار های خلاق و نوآور تفاهمنامه امضا کردند.

5 اردیبهشت 1400

نخستین پرواز آزمایشی خودرو پرنده تویوتا انجام شد

پس از سال ها تلاش، استارتاپ ژاپنی اسکای درایو تحت حمایت تویوتا بالاخره خودرو پرنده خودش را در یک پرواز آزمایشی عمومی با حضور یک خلبان تست کرد. به نظر می رسد فصلی تازه در حمل ونقل با خودرو آغاز شده که تویوتا سردمدار آن است.

26 مهر 1399

تیم برنده تیم بازنده

استارتاپ، ترکیبی از مهارت و خلاقیت و روح همه اعضا ست که برای فراوری یک محصول واحد گرد هم آمده اند. در بین افراد این گروه کوچک با پیشینه های متنوع، فقط انرژی بسیار زیاد آنها برای ارائه کار بهتر است که موجب می گردد چیزهای زیادی اتفاق بیفتد! ایده های عالی...

3 تیر 1399

حضور به پرداخت ملت در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند مشهد

این شرکت با حضور در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس های تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

19 اسفند 1398

مراحل راه اندازی استارتاپ و روش های برآورد هزینه های آن

استارتاپ یک کسب و کار نوپاست که برای حل یک مشکل یا آسان ساختن فعالیتی به وجود می آید. راه اندازی استارتاپ از یک ایده آغاز می گردد، سپس با طی مراحلی ایده رشد نموده و به یک کسب و کار قوی تبدیل می گردد.

5 شهریور 1398

نحوه تامین اقتصادی تعاونی های دانش بنیان، متقاضیان، سهامدار می شوند

مهدی حسین نژاد در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی روش تأمین اقتصادی به وسیله خط اعتباری سرمایه گذاری خطرپذیر گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در تفاهم نامه ای با وزارت کار متعهد شد تا خط اعتباری سرمایه گذاری را به وسیله صندوق پژوهش و فناوری...

24 مرداد 1398

سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز جهانی ارتباطات از 4 پروژه ملی رونمایی شد.

1 مرداد 1398

تحریم،علت اصلی مسدود شدن اپلیکیشن های ایرانی در اپ استور نیست

تهران-خبرنگاران- یک فعال حوزه فین تک معتقد است مشکل اصلی در مورد عدم دسترسی به اپلیکیشن های ایرانی در اپ استور این است که ما تاکنون مخفیانه از یک امکان غیرقانونی استفاده و در آن ورود و خروج می کردیم، حالا متوجه شدند و در را بسته اند، این ربط چندانی به...

31 خرداد 1398