اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس

به گزارش وبلاگ وردپرس، گروه بهمن از ثبت نام نقدی کامیون فورس 6تن با کابین خوابدار و بدون کابین اطلاع داد.

اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس

به گزارش مهر، در این طرح فروش نقدی، کامیون فورس 6 تن با قیمت قطعی و به تعداد محدود به صورت آنلاین از روز دوشنبه مورخ 25 / 7 / 1401 ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت صرفاً به وسیله پرتال ایرانی کار انجام خواهد شد.

قیمت فروش نقدی فورس بدون خواب 9.801.670.000 ریال و فورس کابین خوابدار 10.202.120.000 ریال اعلام شده است. با این قیمت فورس توانایی رقابت با بسیاری از محصولات مشابه خود را دارد و از نظر قیمت، ارزنده ترین محصول نسبت به رقبای خود است.

این قیمت شامل مجموع هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، پست و خدمات، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره گذاری می باشد. گفتنی است موعد تحویل خودرو ها هفته دوم آذر اعلام شده است.

گفتنی است قیمت فوق بدون در نظر گرفتن قیمت کاربری است باشد و مبلغ کاربری، بر اساس نوع کاربری انتخاب شده به وسیله مشتری به مبلغ فوق افزوده خواهد شد و ثبت نام کامیون فورس صرفاٌ به همراه کاربری امکان پذیر است و امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نیست، بعلاوه زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو افزوده می شود.

بهمن دیزل این دو نوع فورس را با انواع کاربری اعم از باری چوبی با روکش فلزی، بغلدار فلزی بازشو، باری فلزی، مسقف فلزی، مسقف فلزی حمل نوشابه، مسقف چادری بغلدار بازشو فلزی، مسقف ایزوله، یخچالدار (یونیت تک منظوره) عرضه می نماید.

متقاضیان لازم است پیش از اقدام به ثبت نام در این طرح فروش به دقت شرایط و قوانین این طرح فروش را در صفحه گروه بهمن در پرتال ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com مطالعه نمایند.

منبع: فرارو

به "اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید