معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ وردپرس، در بین برترین مقاصد گردشگری غذایی در دنیا برای چشیدن طعم های نو و نو، به خارج از فرانسه و ایتالیا بروید! صرف نظر از آنالیز های تخصصی منطقه ای و ملی در هنگام بازدید از برترین مقاصد گردشگری غذا در دنیا، تجربه ای متفاوت و زیبا داشته باشید و از عالمی که معروف ترین مقاصد گردشگری غذایی در دنیا در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید.

معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز

کرواسی

کرواسی اولین کشوری است که به عنوان مقصد گردشگری غذایی در جهان معرفی می گردد. در بین کشورهای ایتالیا، اروپای مرکزی و امپراتوری سابق عثمانی قرار گرفته است. کرواسی کشوری است با تاریخی پیچیده و چشم میزانای گوناگون و بسیار فعال در زمینه آشپزی و از بهترین مقاصد گردشگری غذایی در جهان می باشد. در داخل این کشور، شما می توانید ببینید که غذای اروپای مرکزی بر گوشت، پنیر، رشته فرنگی و نوشیدنی های میوه ای متمرکز است. اگر به این کشور بی نظیر سفر کردید حتما از ایستریا بازدید کنید. ایستریا یک منطقه دو زبانه کروات - ایتالیایی است که با ایتالیا و اسلوونی هم مرز است و چشم اندازی عالی از چشم انداز های غذاهای محلی دارد که این باعث ایجاد منطقه ای ویژه از محصولات ممتاز شده است. در کرواسی در پی غذاهای دریایی، روغن زیتون، قارچ، تروفو و پروسوتورا بگردید و آن ها را حتما تست کنید.

جامائیکا

جامائیکا یکی از هیجان انگیزترین کشورهای گردشگری غذا در جهان است! در این کشور غذاهای مرغ سریع پخت، Appleton Estates rum یافت می گردد. علاوه بر این ها شما می توانید میوه های استوایی بخورید و از آن ها بسیار لذت ببرید. با این حال شما انواعی از غذاهای دریایی کارائیب را می توانید بیابید که اغلب مواد تشکیل دهنده آن ها را به سختی در جاهای دیگر پیدا می کنید. برای صبحانه سیب زمینی و میوه های محلی را امتحان کنید یا یک غذای شگفت انگیز مثل تخم مرغ بخورید. با تست stewed goat و گوجه فرنگی طعم دار و شاید با میزانی گوشت خوک بخارپز و برگ سبز جامائیکا رویای گوشت خوار بودن خود را به واقعیت تبدیل کنید. در کنار تمامی این غذاها می توانید از یک لیوان پودر لیمو شکر که نام محلی آن هبیوس چایرا است، بهره ببرید و در بین بهترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز لذت ببرید.

آلمان

آلمان مانند مجارستان به خوردن غذای سنگین مشهور است اما واقعا این طور نیست. ممکن است بخواهید برای سوزاندن انرژی چوب شور، نان، سوسیس، رشته فرنگی، سیب زمینی، کیک مصرف کنید و برای پیاده روی و یا دوچرخه سواری برنامه ریزی کنید اما بیش از آن، آلمانی ها از کلم بروکلی برای سبک کردن غذاهای نام برده شده در بالا استفاده می نمایند. گزینه های گیاهی و گیاهخواری در منوهای سراسر کشورشان وجود دارد. هنگام بازدید از رستوران های زیادی که به سبزیجات مورد علاقه اختصاص دارند، ادویه مارچوبه را در هر دو نوع سبز و سفید در بین معروف ترین مقاصد گردشگری غذا می یابید.

پرو

پرو یکی دیگر از مقاصد گردشگری غذا در جهان است! وقتی بچه ها این کشور آشپز شدن را یکی از اولین شغل های مورد علاقه ای که زمانی که بزرگ می شوند می خواهند داشته باشند معرفی می نمایند، متوجه خواهید شد که مردم این کشور غذا را بسیار جدی می گیرند. غذاهای پرو از مواد غذایی با کیفیت تهیه می شوند. غذاهای دریایی فراوان و گوشت در اینجا یافت می شوند بسیاری از آن ها سوپر غذا نام گرفته اند و اخیرا در جهان مشهور شده اند مانند quinoa ، amaranth ، lucuma وmaca که به وفور یافت می شوند. اگر این غذاها را با غذاهای جمعیت چند ملیتی بومی آنجا و مهاجران اسپانیایی، چینی، ژاپنی و غیره ترکیب کنید شما غذایی پرطرفدار محلی با تنوع منطقه ای خواهید داشت که فقط انتظار حضور بازتماشامایندگان را می کشد.

برمه

برمه بعلاوه به نام میانمار نیز شناخته می گردد. این کشور در جنوب شرقی آسیا واقع شده و با چین، هند و تایلند که به تازگی در حال راه یابی به جهان پس از انزوای سیاسی طولانی است، هم مرز است و دوستداران غذا در آنجا گرد هم می آیند تا غذاهای محلی مشابه تایلندی یا ویتنامی را تجربه نمایند. مواد غذایی محلی Naomi ممکن است به وسیله غربی ها به عنوان مواد غذایی هندی و یا چینی شناخته شوند. Duguid، نویسنده کتاب آشپزی برمه می گوید: برمه جایگاهی است که هند را به چین متصل می نماید. ریشه آن متفاوت با تایلند یا ویتنام است. شما طعم گرم، ترش و شیرین را خواهید چشید اما غذاها ساده هستند و طعم آن کاملا معین است .

گرجستان

درسال 1991 تا حدی برای مسافران غربی، گرجستان که بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود در مقایسه با میزان آن یک غول آشپزی بود. به این کشور که در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته است، سفر کنید و برای تست غذاهایی با هزاران سال قدمت خودتان را آماده کنید. گرجستانی ها محصولات محلی خود را به جشن ها می آورند. گردو، بادمجان، لوبیا کریستالی، انار، فلفل داغ و میزان زیادی پنیر در غذاهایی مانند خاچاپوری و دانه های لوبیا، انار، فلفل داغ و انواع دیگر طعم ها را در غذاهای ملی به همراه دارد.

سوئیس

ما سوئیس را بیشتر برای شکلات و پنیر می شناسیم که هر کدام یک علت کافی برای تماشا آنجا است. در طرف شیرین(شکلاتی) شما می توانید نوارهای شکلاتی، Lindt factory و شکلات گرم را تست کنید. علاوه بر این طبق رسوم باستانی عاشقان لبنیات خواهان این هستند که به منطقه شمال شرقی منطقه آپکسلر بروند تا پنیر محلی تند را که از شیر خام تهیه شده است، امتحان نمایند. دیگر غذاهای محلی مشهور عبارتند از birchermuesli که غذای خوشمزه و صبحانه سالمی است که در همه جا در بوفه صبحانه پیدا می گردد، Zuri Geschnetzeltes که یک غذا با گوشت خرد شده به سبک زوریخ است و اغلب در روستاها با آبگوشت و سیب زمینی خام سوئیسی سرو می گردد. بعلاوه کیک های فراوان و کوفته هایی با میوه های فصلی مانند ربارب، مریم سرخ، تمشک و آلو را در بر می گیرد.

نیوزیلند

این سرزمین در سطح جهان برای نوشیدنی هایش معروف است اما بسیاری نمی دانند که یک غذای همتا با آن نیز وجود دارد. شما در نیوزیلند نه تنها گوشت بره با کیفیت بالا و غذاهای دریایی را پیدا خواهید کرد بلکه گوسفندان، صدف ها، ماهی های سفید را نیز امتحان خواهید کرد. در نیوزلند میوه های محلی کیوی، سیب و مرکبات میوه های شناخته شده passionfruit، tamarilloوfeijoa، ماست طعم دار یا دسرها و محصولات پخته شده بسیار یافت می شوند. در بعضی از مکان ها کومارا را می بینید که گوشت خوک محلی است که در زبان محلی به سیب زمینی شیرین معروف است و در بعضی رستوران های لوکس با ماهی و چیپس سرو می گردد.

سریلانکا

این جزیره چای و فیل ها در انتهای جنوبی هند قرار گرفته است و در فرهنگ های مختلف گیاهان، حیوانات و جانورانی هستند که میزان کوچک آن را به شکلی نامتناسب جلوه گر می شوند. غذاهای سرخپوستان جنوب هند در همه جا برنج و ادویه جات تند است. آشپزی سریلانکا با وجود اینکه یک جزیره است، دارای غذاهای فراوان با نارگیل و ماهی است. ظروف غذا شامل شیر برنج یا برنج پخته شده در شیر نارگیل و شیرینی های سرخ شده است و از موادی مانند نارگیل و آرد برنج، دانه های کنجد، بادام زمینی، زنجبیل شیرین نماینده محلی و مالوم (یک سالاد از سبزی محلی)، پیاز، فلفل، ماهی و نارگیل ساخته شده است.

ایرلند

آخرین کشوری که به عنوان مقصد گردشگری غذا در جهان معرفی می گردد، ایرلند است! Readers Digest، سردبیر غذای کانادا که اخیرا به Emerald، جزیره زمرد سفر نموده است، می گوید: اما ما باید در نظر داشته باشیم که ایرلند هم مانند بسیاری از کشورها دوره گذار غذایی را تجربه نموده است. ناگزیر آن ها به طور مطلوبی در فراوری مواد غذایی خود محصولات محلی، ظروف ملی کلاسیک و نسل جدیدی از سر آشپزها که مهارت های جهانی کسب نموده اند را با یکدیگر ترکیب نموده اند. مواد غذایی و نوشیدنی های خوراکی ایرلند شامل گوشت و غذاهای دریایی، پنیر و نان، سیب زمینی و کره بوده و با تکنیک های مدرن از ترکیبات مواد خوراکی مانند سبزیجات دریایی، سیر وحشی، قارچ، گیاهان و گلبرگ های روغن دار ساخته شده اند.

منبع: همگردی

به "معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید