مجموعه Plants vs Zombies سال آینده به دنیای گیمینگ موبایل برمی گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگر شما از گیمرهای قدیمی روی موبایل باشید، قطعاً با مجموعه بازی گیاهان علیه زامبی ها (Plants vs Zombies) آشنایی دارید. این مجموعه حالت استراتژی داشته و یکی از مجموعه های بسیار محبوب در پلتفرم موبایل در سال های 2009 تا 2013 بود. شرکت سازنده گیاهان علیه زامبی ها شرکت Pop Cap بود که پس از چندین سال دوباره تصمیم گرفت این مجموعه را زنده کند.

مجموعه Plants vs Zombies سال آینده به دنیای گیمینگ موبایل برمی گردد

بازی های گیاهان علیه زامبی ها سبک بسیار خاصی داشتند. به این شکل که شما باید گیاهان را در مزرعه خود بکارید تا جلوی موج حملات زامبی ها را بگیرند. نکته اینجاست که هر کدام از گیاهان یک قابلیت خاص داشته و شما باید با توجه به توانایی های آن چیدمان را انجام دهید.

حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک بازی تازه از مجموعه گیاهان علیه زامبی ها عرضه کند. نام این بازی گیاهان علیه زامبی های 3: به زامبوربیا خوش آمدید (Plants vs Zombies 3: Welcome to Zomburbia) است که قرار است سال آینده به طور کامل عرضه شود. نکته اینجاست که یک نسخه محدود از وجود دارد که به صورت محدود در دسترس برخی منطقه ها مثل بریتانیا قرار گرفته است.

با توجه به تریلر و اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده، بازی گیاهان علیه زامبی های 3 یک بازگشت کامل به عناوین کلاسیک این مجموعه است. به این شکل که از لحاظ گیم پلی بازی حالت استراتژی و دفاع از مقر دارد ولی یک بخش داستانی و پازلی هم به بازی اضافه شده است. به همین دلیل شما به محتوای بیشتر و یک بازی عمیق تر روبرو هستید. همینطور اینکه بسیاری از گیاهان قدیمی نیز در این بازی وجود داشته و البته چندین مورد تازه هم به شماره 3 اضافه شده است.

بازی گیاهان علیه زامبی های 3 به طور کامل رایگان خواهد بود ولی دارای قابلیت خرید درون برنامه ای نیز در آن وجود دارد. در نتیجه اگر شما بخواهید زودتر در این بازی پیشرفت کنید می توانید بیشتر برای آن هزینه کنید.

بازی گیاهان علیه زامبی ها 3 در حال حاضر در شرایط Soft Launch واقع شده است. به این شکل که بازی تقریباً به شکل کامل در منطقه ها محدودی عرضه شده تا نظرات کاربران را دریافت کرده و تا زمان عرضه اصلی بازی بهبود پیدا بکند. نکته اصلی در مورد بازی این است که میزان تعادل و قدرت گیاهان رعایت شده و بازی مسائل زیادی نداشته باشد. همینطور اینکه بازیکنان آزادی عملی در شماره 3 داشته و می توانند دنیای آن را به شکلی که دوست دارند طراحی کنند.

اولین بازی گیاهان علیه زامبی ها در سال 2009 میلادی برای پلتفرم موبایل عرضه شد. این بازی در اوایل دوران تلفن های هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفت و طرفداران بسیار زیادی بدست آورد. پس از آن در سال 2013 شرکت سازنده تصمیم به عرضه شماره 2 آن کرد و توانست یکی از بهترین بازی های پلتفرم موبایل را تولید کند.

از آن زمان تا الان ما شاهد چندین بازی جانبی از این مجموعه بودیم ولی هیچ کدام یک دنباله اصلی برای گیاهان علیه زامبی ها نبودند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا با عرضه این دنباله دوباره این مجموعه را زنده کرده و به دوران اوج خود باز گرداند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "مجموعه Plants vs Zombies سال آینده به دنیای گیمینگ موبایل برمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه Plants vs Zombies سال آینده به دنیای گیمینگ موبایل برمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید