خودرو

فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟

براساس گزارشات بسیاری از مخاطبین بیت ران، فردا موتورز هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید جیلی آزکارا ارسال نکرده است. این در حالی است که فردا موتورز فقط تا سرانجام آذر ماه به متقاضیان خرید این خودرو فرصت واریز وجه داده است.

27 آذر 1402

ریزش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار؛ این خودرو یک روزه 70 میلیون تومان ارزان شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

امروز هفتم خرداد ماه 1402، قیمت خودرو در بسیاری از محصولات داخلی، با ثبات بوده اما در محصولات مونتاژی اکثرا با ریزش همراه بود. طوری که ریسپکت پرایم بهمن تا 70 میلیون تومان در یک روز کاهش قیمت را تجربه کرد.

11 خرداد 1402

خودرو هایی که در ایران تبدیل به جواهر شدند!

با توجه به این که واردات خودرو های ب ام و در دور نو صورت نگرفته مدل های صفر کیلومتر قدیمی موجود در بازار به نوعی شبیه به جواهر شده است.

4 اردیبهشت 1402

تصادف مرگبار پرشیا در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان اطلاع داد.

26 فروردین 1402

8 خودرو تازه در راه بازار

بازار خودروی کشور باوجود آزادسازی واردات همچنان به شدت تشنه است. باوجوداینکه وارد سال تازه شدیم، اما همچنان خبری از آغاز فروش مدل های وارداتی نیست.

15 فروردین 1402

منطقه ها بیابانی و شنزارهای فهرج از مکانهای دارای ظرفیت برای آفرود سواری است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های واصله، منطقه ها بیابانی و شنزارهای فهرج از مکانهای دارای ظرفیت برای آفرود سواری است.

8 فروردین 1402

گالاکسی، خودروی لوکس چینی شرکت جیلی

گروه خودروسازی جیلی با ایجاد یک زیرمجموعه تازه میخواهد مدل های الکتریکی و هیبرید-الکتریکی لوکس به بازار عرضه کند. نام این زیرمجموعه تازه گالاکسی است و قرار است در دو سال آینده هفت مدل فراوری کند.

17 اسفند 1401

انتشار مطالبی مبنی بر تجاوز به حریم آتشکده کازرون در فضای مجازی تکذیب شد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، انتشار مطالبی مبنی بر تجاوز به حریم آتشکده کازرون در فضای مجازی تکذیب شد.

14 اسفند 1401

عکس، تانک تزار؛ هیولای روسی که سه چرخ دارد

این باید اولین کوشش روسیه برای نشان دادن قدرت بزرگ خود به وسیله یک تانک غول پیکر باشد (اگر این هیولا را به عنوان یک تانک طبقه بندی کنید).

19 بهمن 1401

معروف ترین مقاصد برای چشیدن غذایی هیجان انگیز

در بین برترین مقاصد گردشگری غذایی در دنیا برای چشیدن طعم های نو و نو، به خارج از فرانسه و ایتالیا بروید! صرف نظر از آنالیز های تخصصی منطقه ای و ملی در هنگام بازدید از برترین مقاصد گردشگری غذا در دنیا، تجربه ای متفاوت و زیبا داشته باشید و از عالمی که معروف...

16 دی 1401

خیابان های معروف و دیدنی پاریس

بخش مهمی از سفر به پاریس را قدم زدن در خیابان های سنگ فرش شده اش تشکیل می دهد. هوای پاک و وجود بناهایی با معماری های زیبا و باشکوه از مهمترین دلایلی هستند که پاریس را به شهری فوق العاده برای پیاده روی تبدیل نموده اند.

11 دی 1401

نسل تازه تویوتا پریوس هیبرید

تویوتا نسل جدیدی از مدل پرفروش پریوس را رونمایی کرد. نسل پنجم مشهورترین ماشین هیبرید جهان حالا اسپرت تر شده و با موتوری قوی تر به بازار عرضه می شود. از این ماشین یک مدل هیبرید-الکتریکی هم ساخته خواهد شد که می تواند تا 55 کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند.

3 آذر 1401

اعلام شرایط فروش نقدی کامیون فورس

گروه بهمن از ثبت نام نقدی کامیون فورس 6تن با کابین خوابدار و بدون کابین اطلاع داد.

24 مهر 1401

طرح نو از نوستالژی دهه های 60 و 70 ایران ، شاسی بلند پرطرفدار شاید با این قیافه ارائه گردد

درحالی که نیسان اعلام نموده است بر روی فراوری یک پاترول قدرتمندتر کار خواهد نمود، یک سایت طراحی روسی رندرهایی را ارائه نموده است.

20 مهر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه 18 مهر 1401

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا امروز دوشنبه 18 مهر در بازار آزاد خودرو نسبت به معاملات دیروز تفاوتی ندارد. دناپلاس توربو اتوماتیک که با رقم 520 میلیون تومان یکی از گران ترین مدل های داخلی است، دیروز با همین رقم معامله می شد. امروز دنا تیپ یک...

18 مهر 1401

15 روش برای اینکه کار کردن بیش ازحد را متوقف کنید!

در دنیای امروز که هوادار شلوغی و کار زیاد و یکنواخت است به احتمال زیاد تا به امروز با این موضوع روبرو شده اید که به صورت پیوسته در حال صرف بیش از حد زمان و انرژی برای کارهای ساده و پیش پا افتاده که ما را به سمت زندگی دلخواهمان سوق نمی دهند و در واقع در حال...

6 مهر 1401

جمهوری تاتارستان و استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین رییس جمهور تاتارستان که در راس هیئت تجاری مالی به گلستان سفر نموده است و استانداری گلستان امضا شد.

31 شهریور 1401

به جای صادرات، کالا ها را به دریا می ریزند!

عضو سابق اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست هایی که اصرار بر صادرات یک کالا برای واردات کالایی دیگر دارد، در بلندمدت به اقتصاد کشور ضربه می زند.

5 شهریور 1401

هتل هیلتون بسفر استانبول را بشناسید

اگر در پی هتل 5 ستاره با امکانات عالی هستید، هتل هیلتون بسفر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد که در خبرنگاران رزرو آنلاین این هتل امکان پذیر است. در واقع شما با رزرو آنلاین هتل در استانبول که در سایت خبرنگاران مهیا شده است به راحتی می توانید از میان صدها...

15 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی خونه خورشید تنکابن

اگر از سفرهای تکراری به برخی شهرهای شمالی کشور خسته شده اید و در پی تنوعی بی نظیر هستید، بهتر است سری به روستاهای شهر زیبای تنکابن بزنید. تنکابن جزء شهرهای زیبای شمالی است که کمتر کسی ان را برای سفر انتخاب می کند و همین مساله باعث بکر ماندن طبیعت آن شده...

14 مرداد 1401
تعداد: (123)