ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی، حذف 5 تیم ایران در مقدماتی

به گزارش وبلاگ وردپرس، در سرانجام دور نخست مرحله مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی در کیش تیم های ایران چهار، پنج، شش، هفت و هشت با شکست برابر رقبا از صعود به جدول اصلی بازماندند و هشت تیم برتر به جدول اصلی راه یافتند.

ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی، حذف 5 تیم ایران در مقدماتی

به گزارش وبلاگ وردپرس، سومین و آخرین دوره تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش از صبح امروز (سه شنبه) شروع شد و 32 تیم حاضر در دور نخست مقدماتی به رقابت با همدیگر پرداختند که در انتها 8 تیم برتر راهی جدول اصلی مسابقه ها شدند.

در ملاقات افتتاحیه تور جهانی والیبال ساحلی کیش، از ساعت 9 امروز تیم ایران شش (محمدرضا شبیری و رسول خواجه) با نتیجه 2 بر صفر (22-20، 21-14) برابر اندونزی دو بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ایران پنج (محمد صادقی و علیرضا آقاجانی) هم با نتیجه 2 بر صفر (21-15، 21-16) از تیم آمریکای سه بازنده شد و از صعود به جدول اصلی بازماند.

در دیگر ملاقات دور نخست مرحله مقدماتی تیم ایران چهار (مجتبی امیری و جواد فیروزپور) نیز برابر تیم استونی در دو ست پیاپی (21-12، 21-15) نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

تیم ایران هفت (امیر شوشتری زاده و وحید نیکوفر) در یک بازی نزدیک برابر تایلند یک با نتیجه 2 بر یک(21-15، 21-16) بازنده شد. همچنین تیم ایران هشت (بهنام توکلی و پیمان درگاهی) در دو ست پیاپی (21-13 و 21-15) برابر تیم آلمان دو بازنده شد تا هر 5 تیم ایرانی حاضر در دور نخست مقدماتی از راهیابی به جدول اصلی بازبمانند.

پس از انجام 24 ملاقات، 8 تیم اوکراین دو، ایتالیا دو، آلمان دو، روسیه دو، فرانسه دو، آلمان چهار، لیتوانی و اوکراین یک راهی جدول اصلی شدند که بر اساس برنامه، رقابت ها از فردا (چهارشنبه) پیگیری می گردد و ایران با سه تیم در جدول اصلی به رقابت با حریفان می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی، حذف 5 تیم ایران در مقدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی، حذف 5 تیم ایران در مقدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید