برنامه تکواندوکاران المپیکی تحت کنترل است، آغاز اردوها از 17خرداد

به گزارش وبلاگ وردپرس، فریبرز عسکری در مصاحبه با خبرنگاران به آخرین شرایط ورزشکاران المپیکی این رشته اشاره نمود و گفت: میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور که باید برای حضور در بازی های المپیک آماده شوند، مدتهاست تمرینات خود را در قرنطینه پیگیری می نمایند. تمرینات این دو و سایر ملی پوشان با هماهنگی کادر فنی پیگیری می گردد.

برنامه تکواندوکاران المپیکی تحت کنترل است، آغاز اردوها از 17خرداد

وی اضافه نمود: تکواندوکاران روزانه دو نوبت از تمرینات بدنسازی و فنی خود برای ما فیلم ارسال می نمایند و من نیز پس از آنالیز لازم، در خصوص تمرینات بعدی و برنامه های بعدی توصیه های لازم را انجام می دهم.

عسکری در خصوص سفر میرهاشم به رشت هم گفت: میرهاشم چند روز قبل تماس گرفت و در خصوص تصمیم خود با من مشورت کرد و این سفر با هماهنگی من صورت گرفت. او می خواست با سفر به شمال هم خستگی مدتها تمرین در قرنطینه را از تن به در کند و هم با آرمین دیداری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی در خصوص زمان آغاز تمرینات تیم ملی هم گفت: برنامه ریزی ما برای آغاز تمرینات روز 17 خردادماه است. منتظریم تا فدراسیون جهانی برنامه ریزی مسابقات آینده را اعلام کند. ضمن اینکه باید شرایط شیوع کشور را نیز آنالیز نموده و مجوزهای لازم را اخذ کنیم.

وی در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر مشکل بیماری کرونا حل شده و کل مردم جهان به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه تکواندوکاران المپیکی تحت کنترل است، آغاز اردوها از 17خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تکواندوکاران المپیکی تحت کنترل است، آغاز اردوها از 17خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید