برگزاری جشنواره هنری هفته پژوهش وفناوری از سوی دبیرخانه شورای عتف

به گزارش وبلاگ وردپرس، همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری، جشنواره هنری هفته پژوهش وفناوری با موضوع فرصت ها و چالش های ملی از سوی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره هنری هفته پژوهش وفناوری از سوی دبیرخانه شورای عتف

به گزارش وبلاگ وردپرس، از سوی دبیرخانه شورای عالی عتف، جشنواره هنری هفته پژوهش با هدف روشنگری بازیگرا0ن عرصه علم، پژوهش و نوآوری و پیوند مردم با حوزه های تخصصی و در راستای گگرددن افقی پرامید و رهیافت های موثر در زمینه فرصت ها و چالش های ملی برگزار می گردد.

این جشنواره در محورهای مدیریت آب و خاک، حمل ونقل و آلودگی محیط زیست، سلامت و درمان، فرهنگ و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی برگزار خواهد شد و پژوهشگران و دانشجویان و دانشآموزان می توانند آثار هنری خود را ارسال نمایند.

رشتههای هنری این جشنواره شامل کاریکاتور، عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه مستند (حداکثر 60 ثانیه) و انیمیشن (حداکثر 60 ثانیه) انتخاب شد و آثار تهیهشده با موبایل نیز با رعایت شرایطی قابل قبول است.

تعداد آثار ارسالی در رشته کاریکاتور و رشته عکاسی حداکثر 3 اثر و حجم هر اثر حداقل 3 مگابایت و حداکثر 5 مگابایت در فرمت JPG است. تعداد آثار در رشته نقاشی نیز 5 اثر و در اندازه A3 (4961 در 3508 پیکسل) اعلام شده است.

در رشته فیلم کوتاه مستند نیز هر شرکت نماینده می تواند حداکثر 3 اثر ارسال کند. تمامی آثار ارسالی در این بخش باید با کادر افقی و نسبت تصویرهای 9×16 و یا 3×4 و در ابعاد حداقل 720 ×1280 فیلمبرداری شده باشند. فرمت های قابل پذیرش شامل موارد عمومی و استاندارد از قبیل MPEG – H.264 – AVI – MP4 – MOV و MXF است.

هر شرکت نماینده در رشته انیمیشن می تواند 3 اثر در فرمت های عمومی و استاندارد از قبیل MPEG – H.264 – AVI – MP4 – MOV و MXF ارسال کند.

بر اساس این فراخوان تمام شرکت نمایندگان باید به وسیله نشانی اینترنتی www.atf.gov.ir در جشنواره ثبت ام و آثار خود را ارسال نمایند و حضور شرکت نمایندگان در بیش از یک رشته بلامانع است، اما برای شرکت در هر رشته، فرایند ثبت نام باید به طور جداگانه انجام گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا 30 آبان ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

به آثار برتر در بخش دانشآموزان در هر رشته به نفر اول 3 میلیون تومان، نفر دوم 2 میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و در بخش دانشجویان و پژوهشگران به نفر اول 4 میلیون تومان، نفر دوم 3 میلیون تومان و نفر سوم 2 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر اعطا می گردد.

نمایشگاهی از آثار منتخب در محل برگزاری نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد و از برندگان طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری جشنواره هنری هفته پژوهش وفناوری از سوی دبیرخانه شورای عتف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره هنری هفته پژوهش وفناوری از سوی دبیرخانه شورای عتف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید