ترامپ به پیونگ یانگ می رود؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، نماینده سابق آمریکا در امور کره شمالی گفت، رئیس جمهوری ایالات متحده احتمالا برای نشست با رهبری کره شمالی و به منظور کوشش برای استفاده از این فرصت برای تقویت کمپین انتخاباتی اش به پیونگ یانگ می رود.

ترامپ به پیونگ یانگ می رود؟

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، جوزف یون، فرستاده سابق آمریکا در امور کره شمالی گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به احتمال زیاد به پیونگ یانگ سفر می نماید و هدفش از این سفر تقویت کمپین انتخاباتی اش است. هر چیزی که به انتخاب مجددش یاری کند را او انجام می دهد.

وی ادامه داد: برگزاری یک نشست دیگر محتمل است. ترامپ با کره شمالی در ارتباط است و تقریبا این رابطه موفقیت آمیز بوده است همانطور که اکثر آمریکایی ها با آن موافق هستند. فکر نمی کنم ترامپ راهی را برگزیند که این ابتکار عمل را پیش از انتخاب مجددش از راستا اصلی خود منحرف کند.

این مقام سابق آمریکایی همچنین ادامه داد، اگر ترامپ تصمیم بگیرد به کره شمالی برود، به وی قدرت بیشتری در رویارویی با کره شمالی در زمینه خلع سلاح اتمی می دهد.

ترامپ اخیرا گفته بود، انتظار دارد که یکبار دیگر در امسال میلادی با کیم جونگ اون دیدار کند اما گفته بود که سفرش به پیونگ یانگ امری غیرمحتمل است.

ترامپ و رهبری کره شمالی از نخستین نشست در سال گذشته میلادی که در سنگاپور برگزار گردید سه بار با یکدیگر دیدار داشتند. دومین نشست در ویتنام همانند دو نشست دیگر به موضعی مشترک درباره خلع سلاح اتمی پیونگ یانگ و کاهش تحریم های آمریکا علیه پیونگ یانگ منجر نشد.

منبع: انتخاب

به "ترامپ به پیونگ یانگ می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به پیونگ یانگ می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید