توصیه رونالدو به هم تیمی هایش در منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ وردپرس، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به هم تیمی هایش توصیه ای خاص نموده است.

توصیه رونالدو به هم تیمی هایش در منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ وردپرس، منچستریونایتد روز یکشنبه در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 5 بر صفر مغلوب رقیب سنتی خود یعنی لیورپول شد تا یکی از تلخ ترین روزهای منچستری ها و البته اولگنار سولسشایر رقم بخورد. از همان روز شایعات زیادی در مورد آینده حرفه ای این مربی نروژی در منچستریونایتد مطرح شده و از مربیانی همانند آنتونیو کونته، اریک تن هاخ، زین الدین زیدان، برندان راجرز و مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه های جانشینی او در این تیم یاد شده است.

نشریه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز در تازه تزین مورد اطلاع داد؛ کریستیانو رونالدو کوشش نموده است تا بازیکنان منچستریونایتد را گرد هم بیاورد و هم تیمی های خود را به حمایت از سولسشایر تشویق کند. طبق این گزارش؛ برنده پنج توپ طلا به بازیکنان منچستریونایتد توصیه نموده تا بدون توجه به تاکتیک های اوله، دست از کوشش نکشند تا زمانی که خاتمه سرمربی تیم تغییر کند.

رونالدوی 36 ساله که تابستان اخیر به حضور سه ساله اش در یوونتوس خاتمه داد و به منچستریونایتد بازگشت، تا به امروز در 10 بازی آمار 6 گل زده را از خود برجای گذاشته است. پس از بازی با لیورپول فیلمی از کریس منتشر شد که به گل پنجم لیورپول واکنشی خاص نشان می دهد که بعضی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند او این حرکت را در اشاره به تاکتیک های بی اثر سولسشایر انجام داده است.

منچستر ایونینگ نیوز بعلاوه مدعی شد؛ علت اصلی که مدیران باشگاه منچستریونایتد در مقابل اخراج سولسشایر مقاومت نموده اند، به این علت است که برنامه ای برای جایگزینی این مربی نروژی ندارند.

گفته می گردد سران باشگاه منچستریونایتد به اولگنار سولسشایر سه بازی (تاتنهام، آتالانتا و منچسترسیتی) فرصت داده اند تا جایگاهش در این تیم را حفظ نمایند.

شیاطین سرخ که از چهار بازی اخیر لیگ فزونی خود تنها یک امتیاز کسب نموده، در حال حاضر با 14 امتیاز در رده هفتم این رقابت ها جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توصیه رونالدو به هم تیمی هایش در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه رونالدو به هم تیمی هایش در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید