جزئیات پیشنهاد هیأت ایران به طرف اروپایی در وین

به گزارش وبلاگ وردپرس، روزنامه قطری العربی النو، بعدازظهر امروز (پنجشنبه)، به نقل از شخصی که او را مشاور هیأت مذاکراتی ایران در وین خوانده، درباره پیشنهادهای نو طرف ایرانی به هیأت اروپایی جزئیاتی بیان نمود.

جزئیات پیشنهاد هیأت ایران به طرف اروپایی در وین

به گزارش فارس، این مشاور که در این گزارش اشاره ای نیز به نام او نشده، در این ارتباط گفت: پیشنهادهای نو ایران شامل اصلاحات پیش نویس های دوره های پیشین است. مذاکرات به صورت حرفه ای جریان دارد.

وی اضافه کرد: پیشنهادها بر لزوم رفع عملی تحریم های آمریکا تأکید دارد. موضع آمریکا همچنان مانعی بر سر دست یابی به یک توافق است.

العربی النو در ادامه به نقل از این منبع نوشت: آمریکا می خواهد بخشی از تحریم های اصلی را حفظ کند. طرف های اروپایی منطق طرف ایرانی را درک کرده اند؛ اما آن ها با فشار آمریکا روبرو هستند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات اروپایی حاضر در وین، امروز، خبر داد که طرف ایرانی در مذاکرات لغو تحریم ها، دو پیش نویس درباره تحریم ها و موضوعات هسته ای به طرف اروپایی ارائه کرده است.

این گزارش پس از آن منتشر شد که منابع ایرانی امروز خبر دادند که هیأت جمهوری اسلامی ایران در وین شب گذشته 2 سند شامل لغو تحریم ها و مسائل هسته ای را در اختیار طرف مقابل قرار داد.

منبع: فرارو

به "جزئیات پیشنهاد هیأت ایران به طرف اروپایی در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پیشنهاد هیأت ایران به طرف اروپایی در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید