جلسه کمیته مسابقات AFC برای لغو دیدارهای ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی 2020

به گزارش وبلاگ وردپرس، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور ایران درباره لغو بعضی دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2022 تصمیم خواهد گرفت.

جلسه کمیته مسابقات AFC برای لغو دیدارهای ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی 2020

به گزارش وبلاگ وردپرس و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا شنبه آینده با حضور بعضی نمایندگان غرب این قاره از جمله عربستان، ایران و امارات در شهر دبی جلسه ای را برگزار می نماید تا درباره تعویق زمانی بعضی ملاقاتهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 در روزهای 26 و 31 مارس به خاطر شیوع ویروس کرونا به بحث و گفتگو بپردازند.

بر اساس این گزارش، جلسه ویژه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان شرق این قاره دوشنبه آینده به میزبانی پایتخت مالزی برگزار خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که ملاقات عربستان با سنگاپور در این کشور در چارچوب انتخابی جام جهانی 2020 به زمان دیگری موکول گردد. این تعویق شامل دیگر بازی های نمایندگان غرب برای رویایی با تیم های شرق آسیا از جمله تیم ملی فوتبال ایران نیز خواهد شد. ادامه یا لغو رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز در دستور کار مذاکره جلسه روز شنبه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلسه کمیته مسابقات AFC برای لغو دیدارهای ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته مسابقات AFC برای لغو دیدارهای ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید