خبرنگاران قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی گناه را بپذیرند

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران- خبرنگاران- سفیر ایران در فرانسه در حساب توییتری خود نوشت: آنان که در جهان بحران زده کرونایی از فشار حداکثری و افزایش تحریم ها سخن می گویند، باید مسوولیت مرگ هزاران انسان را پذیرا باشند.

خبرنگاران قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی گناه را بپذیرند

بهرام قاسمی روز شنبه در حساب توییتری خود نوشت: آنانی که در دنیا بحران زده کرونایی و به هنگامه مرگ هزاران انسان و در میانه فضای ترس و اضطراب مردم دنیا هنوز سخن از تحریم و فشارحداکثری و افزایش تحریم ها می گویند، باید مسئولیت مرگ هزاران انسان بی گناه را پذیرا باشند.

ویروس کرونا حدود سه ماه قبل در ووهان چین شیوع یافت و امروز به بیش از 198 کشور گسترش یافته است.

تا به امروز 596 هزار و 723 نفر در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند.در حالی که کشورهای واقع در شرق آسیا از جمله چین کره جنوبی و ژاپن توانسته اند این ویروس را مهار کنند اروپا و آمریکا به شدت با این ویروس درگیر شده اند و برخی مقامات این کشورها هم دچار این ویروس شده اند. ایران هم از اواخر بهمن ماه با این ویروس درگیر شده است و تا به امروز 32 هزار و 332 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 2378 نفر جان خود را از دست داده اند و 11 هزار و 133 نفر نیز بهبود یافته اند.

ایران در حالی با این ویروس مهلک دست و پنجه نرم می کند که تحت شدید ترین تحریم های ظالمانه آمریکا واقع شده است. در حالی که برخی نهادها و شخصیت ها خواستار لغو تحریم های ایران شده اند مقامات آمریکا از شیوع این ویروس در ایران را فرصتی برای افزایش سیاست های خصمانه خود علیه مردم ایران تلقی می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی گناه را بپذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی گناه را بپذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید