خبرنگاران واژگونی مینی بوس در کبودراهنگ 9 مجروح برجا گذاشت

به گزارش وبلاگ وردپرس، همدان- خبرنگاران- رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در سه راهی قهاوند به سمت سه راهی ویان این شهرستان موجب مجروح شدن 9 نفر شد.

خبرنگاران واژگونی مینی بوس در کبودراهنگ 9 مجروح برجا گذاشت

داود مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ وردپرس بیان نمود: ساعت هفت و 40 دقیقه صبح امروز خبر یک مورد واژگونی مینی بوس در 2 کیلومتر مانده به سه راهی ویان به اورژانس کبودراهنگ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه نمود: ابتدا یک دستگاه آمبولانس (کُد عملیاتی) از کوریجان در محل حادثه حضور یافته و پس از تریاژ (جداسازی مصدومان بدحال نسبت به مابقی مصدومان) درخواست آمبولانس کمکی نموده و افرادی که شرایط آنها وخیم تر بود توسط آمبولانس متعلق به روعان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اضافه نمود: همچنین به دنبال درخواست تیم کمکی، یک دستگاه آمبولانس نیز از فامنین در محل تصادف حضور یافت و در مجموع 6 مصدوم توسط سه کد عملیاتی و سه مصدوم که وضع مناسب تری داشتند پیش از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

مرادی ادامه داد: مصدومان به مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت شهر همدان اعزام شدند چرا که این بیمارستان دارای مرکز تروما و مجهز به دستگاه ارتوپدی، سی.تی اسکن و دیگر تجهیزات مورد احتیاج برای درمان مصدومان ناشی از سوانح رانندگی است.

جانشین پلیس راه استان همدان نیز در این باره به وبلاگ وردپرس گفت: کارشناسان پلیس راه در صحنه تصادف حضور یافتند و پس از آنالیز های اجرا شده تعیین شد که ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل وازگونی این خودرو در نزدیکی کوریجان واقع در جهت همدان - قزوین بوده است.

سرهنگ غلامعلی همایی با بیان اینکه این جهت جزو نقاط حادثه خیز نیست بیان نمود: هم اینک 2 تن از مصدومان این سانحه در مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت بستری هستند.

وی گفت: آمار واژگونی خودرو در همدان در فصل های مختلف سال متغییر بوده و در فصل های توریست پذیر به علت ورود مسافران به استان و آشنا نبودن آنها به جهت، افزایش می یابد.

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است و سال گذشته 464 تن در سوانح رانندگی درون و برون شهری آن جان باختند که این رقم نسبت به سال 97 حدود هفت درصد معادل 30 نفر افزایش داشته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واژگونی مینی بوس در کبودراهنگ 9 مجروح برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی مینی بوس در کبودراهنگ 9 مجروح برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید