دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر کشور در مصاحبه با استاندار، فرماندار و هلال احمر استان هرمزگان خواهان آنالیز و یاری فوری به مردم منطقه ها زلزله زده این استان شد.

دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور عصر یکشنبه و در پی وقوع زلزله در جنوب کشور بلافاصله با مسئولان استان هرمزگان در جریان آخرین شرایط زلزله زد گان در این منطقه نهاده شد.

وحیدی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه، هلال احمر، استانداری و ستاد بحران همه در حال آماده باش به سر می برند.

وی در خصوص آخرین خسارت به این منطقه ها نیز اضافه کرد: تا این لحظه یک تن بر اثر سقوط تیر برق جان باخته است و تا به امروز خسارت جانی دیگری گزارش نشده است.

وزیر کشور توضیح داد: آسیب جزیی به منطقه ها مسکونی وارد شده و تیم هایی برای آنالیز اندازه خسارت به منزل روستائیان اعزام شدند.

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، امروز 2 زلزله به فاصله یک دقیقه استان هرمزگان را لرزاند. زلزله ای به بزرگای 6.4 در مقیاس امواج درونی ساعت 15 و 37 دقیقه و 4 ثانیه امروز یکشنبه 23 آبان ماه، در عمق 15 کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای 6.3 در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 15 و 38 دقیقه و 38 ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

بعلاوه تا به امروز پنج پس لرزه با بزرگای 4، 4، 3.9، 3.4 و 4.5 در قعه قاضی، فین و فارغان اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید