دلیخت: آژاکس از هیچ تیمی نمی ترسد، می دانستم می توانیم یوونتوس را حذف کنیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، کاپیتان تیم فوتبال آژاکس آمستردام پس از پیروزی مقابل یوونتوس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا برای دیگر مدعیان این رقابت ها خط و نشان کشید.

دلیخت: آژاکس از هیچ تیمی نمی ترسد، می دانستم می توانیم یوونتوس را حذف کنیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، ماتیس دلیخت مدافع میان و کاپیتان تیم فوتبال آژاکس پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (سه شنبه) در خانه یوونتوس و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت ویااشپورت فوتبال گفت: این باور نکردنی است. ما خیلی خوشحالیم که امروز توانستیم بازی را ببریم و به تیم مان افتخار می کنم.

دلیخت که تیمش در مرحله گروهی دو بار بایرن مونیخ را متوقف کرد و پس از آن هم رئال مادرید را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد، ادامه داد: ما می دانیم که تیم مان کیفیت بالایی دارد پس از هیچ حریفی نمی ترسیم. می دانیم که می توانیم بازی کنیم و همانطور که شما می بینید، ما در حال حاضر واقعاً تیم خوبی داریم، بنابراین دلیلی ندارد که از هیچ تیمی بترسیم. من الان به نیمه نهایی فکر نمی کنم و فقط می خواهم از برد امشب مان لذت ببرم چون هرگز نمی دانید که این خوشی چقدر دوام دارد.

مدافع 19 ساله نماینده هلند، در پایان مطرح نمود: امشب برای ما شبی باورنکردنی بود و ما باید از آن لذت ببریم. نمی توانم توصیف کنم که چقدر به هم تیمی هایم افتخار می کنم. می دانستم که می توانیم صعود کنیم اما با این حال کاری که کردیم باورنکردنی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیخت: آژاکس از هیچ تیمی نمی ترسد، می دانستم می توانیم یوونتوس را حذف کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت: آژاکس از هیچ تیمی نمی ترسد، می دانستم می توانیم یوونتوس را حذف کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید