رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در تکه دوم مرکز

به گزارش وبلاگ وردپرس، از کلنگ ساخت حسینیه ای در بوستان پرواز تا معین تکلیف پل معلق آسمان و همراهی با همراه سرای منطقه 2 در هشتمین چهارشنبه فرهنگی عضو شورای شهر تهران آنالیز و بر رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این محدوده از شهر تأکید شد.

رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در تکه دوم مرکز

وبلاگ وردپرس آنلاین - مریم باقرپور: مدیران شهری تکه دوم مرکز این هفته میزبان علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران بودند تا پس از بازدید از پروژه ها و مجموعه های در حال ساخت و طرح های اجتماعی و فرهنگی پیش بینی شده برای آینده این منطقه، قول مساعدت برای اجرای بعضی خواسته مردم را از نماینده شورا بگیرند.

در این برنامه که با عنوان چهارشنبه های فرهنگی معرفی شده است و هشتمین دوره از آن در شهر تهران بود، مسئولان از مکان هایی مانند همراه سراها، بوستان نهج البلاغه، پل معلق آسمان، کانون فرهنگی قدس، روددره فرحزاد و عملیات ساخت سوله سرای محله پونک منطقه2 بازدید نموده و کلنگ ساخت حسینیه ای در بوستان پرواز را به زمین زدند.

در این میان عضو شورای اسلامی شهر تهران قول هایی برای همکاری داد و گفت: باید به امکانات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی محله ها توجه ویژه ای گردد. گرچه بوستان نهج البلاغه امکانات گسترده ای دارد اما ساکنان محله پونک نباید از داشتن محلی برای ورزش محروم باشند. به همین علت کوشش می گردد تا اعتبار لازم برای سوله نیمه آماده آن تأمین گردد تا حداقل بانوان بتوانند از این مجموعه بهره مند شوند.

کوشش برای کاهش آسیب های اجتماعی

پس از بازدید از مکان های مختلف، شهردار منطقه2 و معاونانش و عضو شورای اسلامی شهر تهران در سالن اجتماعات منطقه گردهم آمدند تا گزارشی از فعالیت های اجرایی اداره های مختلف و چالش هایش ارائه گردد که در این زمینه می توان به حضور بچه ها کار در چهارراه های شاخص، کمبود امکانات ورزشی با وجود جمعیت بالا و... یاد کرد.

در این زمینه عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: فعالیت فرهنگی در تکه دوم مرکز با توجه به وسعت و موقعیت اجتماعی و جغرافیایی چندان آسان نیست. اما کارهای قابل توجهی در آن انجام شده است.

او در ادامه اولویت چهارشنبه های فرهنگی را اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانست و اضافه کرد: توجه به موضوع های اجتماعی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می گردد. چون وجود آسیب هایی مانند حضور معتادان متجاهر در هر نقطه، بچه ها کار و خیابان و کارتن خواب ها چهره شهر را به شدت درگیر می نماید و گاه وجود چنین آسیب هایی به ویژه در شمال شهر تهران حساسیت های بیشتری را ایجاد خواهد نمود.

نادعلی درباره فراموش شدن موضوع های فرهنگی در طرح های اجرایی گفت: اگر تضاد و برخوردی در شهر دیده می گردد در نتیجه بی توجهی ما مدیران به موضوع های فرهنگی است. در صورتی که با اجرای طرح های مختلف می توان این تضادها را به حداقل رساند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در تکه دوم مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در تکه دوم مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید