آغاز طلایی پاروزنان روئینگ در آسیا، کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز

به گزارش وبلاگ وردپرس، در ادامه رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان پاروزنان ایران در اولین روز بخش فینال در هشت ماده به مصاف رقبای خود رفتند. در اولین مسابقه امروز خشایار عباسی در ورئینگ تک نفره سنگین وزن مردان پس از پاروزنان قزاقستان و کره در رده سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. مهسا جاور دیگر نماینده ایران نیز در همین ماده بخش زنان چهارم شد. در این ماده نمایندگان چین، قزاقستان و کره جنوبی اول تا سوم شدند.

آغاز طلایی پاروزنان روئینگ در آسیا، کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز

در ادامه تیم روئینگ دو نفر سبک وزن زنان با ترکیب نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا در فینال به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل کوشش آنها کسب مدال طلا بود. این اولین مدال تاریخ قایقرانی ایران در بخش تیمی است که توسط بانوان ثبت شد. تیم های چین و کره جنوبی هم دوم و سوم شدند.

پس از کسب این طلا، تیم دو نفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مهسا جاور و پریسا احمدی پیروز به کسب دومین مدال طلای ایران در این رقابتها شدند. پاروزنان کره و تایلند نیز در رده دوم و سوم ایستادند.

در فینال روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی مدال طلای خود را در آسیا برای دومین سال متوالی تکرار کرد. عاقل حبیبیان در همین ماده در بخش مردان در رده پنجم آسیا ایستاد.

در فینال ماده روئینگ دو نفره جفت پاروی سنگین وزن مردان تیم ایران با ترکیب سید مسعود محمدی و بمن نصیری پس از تیم کره جنوبی در رده دوم نهاده شد و مدال نقره را از آن خود کرد. در روئینگ دو نفره تک پاروی سنگین وزن زنان نیز تیم ایران پنجم شد. فرحناز عشقی و الیکا افشاری در این ماده برای ایران مسابقه دادند.

به این ترتیب تیم ایران در اولین روز از مسابقات فینال قهرمانی روئینگ آسیا در تایلند از هشت ماده برگزار شده صاحب دو طلا، یک نقره و یک برنز شدند. فردا در آخرین روز مسابقات تیم ایران در چهار ماده به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا از 13 تا 17 شهریور ماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آغاز طلایی پاروزنان روئینگ در آسیا، کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طلایی پاروزنان روئینگ در آسیا، کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید