قوچان نژاد: ادامه عدم حضور کواچ در ایران به سود تیم ملی نیست

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: دوری کواچ از تیم ملی و ادامه حضورش در ایتالیا به هیچ وجه به سود تیم ما نیست.

قوچان نژاد: ادامه عدم حضور کواچ در ایران به سود تیم ملی نیست

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس با اشاره به پیروزی شب گذشته (یک شنبه) تیم والیبال پروجا در سری A1 ایتالیا و ادامه غیبت اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی این تیم و تیم ملی ایران گفت: ما موفقیت های کواچ را دوست داریم ولی از طرفی می خواهیم او زودتر به تیم ملی ایران ملحق گردد. دوری کواچ از تیم ملی و ادامه حضورش در ایتالیا به هیچ وجه به سود تیم ما نیست.

وی اضافه کرد: اصولاً تغییر تفکر و نگرش در رأس تیم ملی والیبال در شرایط فعلی به سود ما نبود ولی بدتر از آن این است که همان تفکر هم بالای سر تیم نباشد! او باید زمان بیشتری در اختیار داشته باشد تا با شرایط فنی و فرهنگی تیم آشنا گردد. امیدوارم این اوضاع ختم به خیر گردد.

سرمربی فصل گذشته تیم میزان مشهد ادامه داد: ما باید لیگ جهانی فصل گذشته و بازی هایی را که انجام دادیم را فراموش کنیم و نگاه مان فقط رو به جلو باشد. اگر ولاسکو هم در ایران می ماند باید چنین رویه ای پیش می گرفتیم. تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2014 حریفانی قدرتمند (ایتالیا، برزیل و لهستان) و بازی های سختی را پیش رو دارد و حالا که سرمربی تیم هم در کنار ملی پوشان نیست، شرایط بسیار سخت تر است. نتیجه هر 2 بازی پروجا مقابل لوبه بانکا در فینال لیگ ایتالیا 3 بر 2 شده و این یعنی همان مساوی در فوتبال. بنابراین فینال لیگ ایتالیا به اصطلاح سر دراز دارد و کواچ فعلا در ایتالیا خواهد بود.

قوچان نژاد در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال نیز اعلام کرد: استرالیا اولین حریف تدارکاتی تیم ملی است و اگر ملی پوشان باتمام قوا مقابل این تیم قرار بگیرند، خیلی خوب است. من مطمئنم اگر حریف قدرتمندی در دسترس بود، فدراسیون نسبت به فراهم کردن شرایط بازی مضایقه نمی کرد. استرالیا می تواند حریف خوب و مفیدی برای ایران باشد.

منبع: تسنیم

به "قوچان نژاد: ادامه عدم حضور کواچ در ایران به سود تیم ملی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: ادامه عدم حضور کواچ در ایران به سود تیم ملی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید