معرفی هتل های 5 ستاره قشم

به گزارش وبلاگ وردپرس، قشم یکی از مهم ترین مکان های گردشگری ایران است که در سال های اخیر مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. با توجه به استقبال گردشگران از جزیره قشم، ساخت هتل های 5 ستاره قشم رجحان یافته است تا مسافران اقامتی لوکس و متفاوت را در جزیره زیبای قشم خلیج فارس داشته باشند.

معرفی هتل های 5 ستاره قشم معرفی هتل های 5 ستاره قشم

اولویت مسافران بسیاری که قصد خرید تور قشم را دارند، انتخاب هتلی مناسب با امکانات کامل است. شاید تعداد هتل های موجود در قشم به اندازه هتل های جزیره کیش نباشد؛ اما در سال های اخیر هتل های لوکس و چشم نوازی در جزیره قشم ساخته شده و در حال خدمت رسانی به گردشگران این جزیره هستند.

اگر ستاره های یک هتل برای شما در درجه اهمیت زیادی قرار گرفته است؛ همراه این مطلب باشید تا با هتل های 5 ستاره قشم آشنا شوید.

هتل فولتون قشم از متفاوت ترین هتل های 5 ستاره قشم

هتل فولتون قشم یکی از متفاوت ترین هتل های 5 ستاره قشم است که در طراحی منحصربه فردی آماده خدمت به گردشگران این جزیره می باشد. هتل فولتون در سال 1394 راه اندازی شد که متشکل از سه ساختمان است که در هریک، اتاق ها و سوئیت های متفاوتی را در اختیار گردشگران می گذارد.

هتل فولتون دارای سه نوع ساختمان ویلایی، هتل و هتل آپارتمان با امکانات متفاوت است. در ادامه توضیح بیشتری درباره هریک از ساختمان ها ارائه می دهیم.

استخر روباز هتل فولتون قشم

تیپ هتل فولتون قشم

ساختمان هتل فولتون قشم دارای 16 اتاق و 6 واحد سوئیت است که از این تعداد 10 اتاق با تخت دبل و ظرفیت 20 نفر و 6 اتاق تویین با ظرفیت 12 نفر می باشد. برای هر اتاق امکان اضافه کردن تخت اضافی وجود دارد. همچنین ازجمله امکانات هر اتاق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روم سرویس
  • بالکن
  • آب رایگان
  • درآور، میزتحریر، آباژور و کمد لباس
  • تلویزیون، اینترنت در اتاق، یخچال، شبکه پخش فیلم و چای ساز

ویلای هتل فولتون قشم

اگر در بین هتل های 5 ستاره قشم، به دنبال هتل ویلا می شد؛ هتل فولتون انتخاب بسیار خوبی است. ویلاهای این هتل در مساحت وسیع ساحلی قرار گرفته است و سوئیت های خاصی در آن احداث شده تا مسافران اقامتی دل انگیز و آرامش بخش را در کنار آب های نیلگون داشته باشند.

ویلاهای هتل فولتون شامل سوئیت های 4 و 7 خوابه می شود. تمامی این سوئیت ها دارای کامل ترین امکانات رفاهی و نمای به سمت آب های خلیج فارس دارد تا میهمانان هتل در مدت اقامت خود از زیبایی های این جزیره بهره مند شوند. همچنین مسافران ویلاهای ساحلی می توانند در زمین بازی اختصاصی، والیبال ساحلی بازی نمایند، از بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و ارگانیک لذت ببرند و در راستا اختصاصی به دوچرخه سواری و پیاده روی بپردازند.

هتل آپارتمان فولتون قشم

هتل آپارتمان فولتون مناسب افرادی است که به صورت دسته جمعی سفر می نمایند و تمایل دارند خودشان غذا موردنظرشان را طبخ نمایند. این هتل دارای دو آپارتمان 2 و 4 خوابه است که امکان اضافه شدن تخت اضافی نیز به اتاق ها وجود دارد. هتل آپارتمان های فولتون دارای یخچال، گاز، میز نهارخوری، سرویس های بهداشتی مستقل و غیره است.

افرادی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه اما بسیار متفاوت هستند، می توانند در هتل آپارتمان های فولتون اقامت نمایند.

از امکانات کلی هتل فولتون قشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر روباز هتل فولتون قشم
  • تالارهای لوکس هتل فولتون قشم
  • کافی شاپ اسکله ای و رستوران هتل فولتون قشم

آدرس: جزیره قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

هتل بوتیک ایرمان نگین هتل های 5 ستاره قشم

هتل بوتیک ایرمان از تحسین برانگیزترین هتل های 5 ستاره قشم است که میهمانان این هتل تلفیقی از جلوه های زیبایی و هنر را مشاهده می نمایند. بوتیک ایرمان مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قشم را دارا است.

بوتیک ایرمان جلوه ای از طراحی اصیل ایرانی و طراحی مدرن است. در واقع اقامت در این هتل، همانند اقامت در یک موزه یا بنای باستانی است؛ زیرا طراحی بیرونی و داخل هتل مسافران را به وجد می آورد تا در مدت اقامت شان، خاطره های فراموش نشدنی را برای خود خلق نمایند.

بوتیک ایرمان دارای 38 اتاق است که وسایل درون اتاق از صنایع دستی انتخاب شده است. این هتل دارای 6 تیپ اتاق دبل اکونومی، دبل لوکس، دبل اکسکلوسیو، تریپل، تویین و سوئیت رویال است. نکته جالب هر اتاق آن است که هریک با یک رنگ متفاوت رنگ آمیزی شده است و امکانات فولی در هر اتاق وجود دارد.

از خدمات و امکانات هتل بوتیک ایرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روم سرویس
  • تلویزیون و شبکه پخش فیلم
  • چای ساز و سرویس رایگان چای و قهوه
  • اتو و میز اتو
  • اینترنت پرسرعت و نامحدود
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ترازو
  • کتاب و مجله
  • ملزومات کامل بهداشتی
  • بوفه صبحانه

آدرس: جزیره قشم، نخل زیتون، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل زیگورات قشم

هتل های 5 ستاره قشم در حال افزایش در جزیره هستند و هتل زیگورات قشم، پروژه جدیدی است که در حال حاضر در دست احداث می باشد. طراحان این هتل را در 25 طبقه و 200 اتاق با مجهزترین امکانات در درست ساخت دارند که چشم انداز آن آب های نیلگون خلیج فارس خواهد بود.

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم از هتل های 5 ستاره قشم است که در حال احداث می باشد و می توانید آن را برای سفرهای آینده خود انتخاب کنید. سورینت قشم را باید یکی از پروژه های فوق العاده خاص و لاکچری قشم دانست که بی شک سهم بزرگی در جذب گردشگری این جزیره خواهد داشت.

هتل سورینت قشم دارای امکانات و خدماتی همچون استخر، سونا، سالن های همایش، سالن های ورزشی و غیره است. از نکات برجسته این هتل 5 ستاره می توان به معماری و طراحی درونی خاص آن اشاره کرد که بعد از افتتاح در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اقامتگاه های بوم گردی قشم یا هتل؟

بهترین هتل های قشم را می شناسید؟

راهنمای سفر به جزیره قشم

بهترین فصل سفر به قشم

راهنمای سفر به جزیره قشم

غار نمکدان قشم، طولانی ترین غار نمکی در دنیا

اقامتگاه های بوم گردی قشم یا هتل؟

همه چیز درباره هزینه های تور قشم

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ وردپرس

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "معرفی هتل های 5 ستاره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های 5 ستاره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید