نقد و بررسی خرید ملک در ازمیر

به گزارش وبلاگ وردپرس، ازمیر یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار کشور ترکیه برای مهاجرت، به دلیل آب و هوای مناسب، مکان های دیدنی بسیار، فرهنگ و مذهب می باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید ملک در ازمیر و زندگی در آن هستند تا بتوانند، تجربه زندگی همراه با آرامش را داشته باشند. وجود جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و دانشگاه های معتبر افراد را برای خرید ملک در ازمیر ترغیب می کند.

نقد و بررسی خرید ملک در ازمیر

امروزه افراد زیادی تصمیم به زندگی کردن در یک کشور دیگر را می گیرند، تا بتوانند به هدفی که دارند و به تصورشان از زندگی بهتری که در ذهن دارند برسند، و همان طور که می دانید هر ساله تعداد زیادی از هموطن هایمان تصمیم به مهاجرت و زندگی در کشور دیگر را می گیرند و به کشور های مختلفی مهاجرت می کنند و حتی در آن کشور ها خرید و فروش ملک انجام می دهند.

افراد با دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت می گیرند، این دلایل شامل، تحصیل، کار بهتر، خرید ملک و ... می تواند باشد. بهتر است افرادی که تصمیم به زندگی و خرید ملک در کشور دیگر را می گیرند، اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و محلی که برای زندگی انتخاب می کنند، داشته باشند، تا در این زمینه شکست نخورند.

همانطور که می دانید، کشور ترکیه یکی از کشور های بسیار پرطرفدار برای مهاجرت در بین مردم علی الخصوص مردم ایران می باشد. هر ساله تعداد بسیار بالایی مهاجر تصمیم به زندگی و خرید ملک در ازمیر، استانبول، آنکارا و سایر شهرهای کشور ترکیه می گیرند. این کشور همسایه، به دلیل شباهت های فرهنگی و مذهبی که با ایران دارد، و آرامش و زیبایی اش هر ساله مورد استقبال بسیاری از ایرانیان قرار می گیرد. ترکیه دارای شهر های بزرگ و دیدنی بسیاری است، که یکی از شهر های بسیار زیبا و خوش آب و هوای کشور ترکیه ازمیر می باشد و اقتصاد این کشور بسیار قوی است. به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان تصمیم به خرید ملک در ازمیر را می گیرند. زیرا این شهر دور از تمام تشویش ها و هیاهو ها می باشد و جز شهر های بسیار دنج محسوب می شود و آرامشی وصف ناپذیر در این شهر حاکم است. شما می توانید با زندگی و خرید ملک در ازمیر اقامت این کشور را دریافت کنید و تجربه دنیای متفاوت با آب و هوای عالی و مکان های دیدنی بسیار را داشته باشید.

شرایط زندگی در ازمیر

بعد از استانبول و آنکارا، ازمیر بزرگترین شهر کشور ترکیه می باشد، ازمیر در قسمت غربی این کشور واقع شده است، جمعیت این شهر حدود 5/4 میلیون نفر می باشد. این شهر دارای سواحل اژه است، به همین دلیل موقعیت های تجاری و صنعتی شهر ازمیر بسیار عالی و پیشرفته است، و شرایط کاری برای افرادی که تصمیم به زندگی در ازمیر و خرید ملک در این شهر را دارند، به راحتی مهیا می شود. علاوه بر این، شهر ازمیر دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی می باشد، و یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل را دارا است. طبق آمار های بدست آماده هزینه های زندگی و خرید ملک در ازمیر به نسبت استانبول و آنکارا پایین تر بوده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این شهر را برای مهاجرت و زندگی انتخاب می کنند. به طور کلی برای دریافت اقامت در کشور ترکیه و زندگی در ازمیر دو نوع اقامت (دائم و موقت) و چندین روش وجود دارد. اقامت موقت با روش های مختلفی امکان پذیر است، مثل اقامت کار، تحصیل، ازدواج و خرید خانه در ترکیه. اقامت کاری، با جستجو کار و ثبت شرکت در کشور ترکیه میسر می شود. اقامت تحصیل، هم با تحصیل در این کشور همراه است. و اما خرید ملک در ازمیر و ترکیه که امروزه در این مورد تبلیغات بسیار زیادی می شود، و بهتر است قبل از اقدام به خرید ملک و زندگی در ازمیر، از قوانین این شهر مطلع شوید.

شرایط خرید ملک در ازمیر

ترکیه در همسایگی کشور ایران قرار گرفته است، و بسیاری از ایرانیان تمایل به زندگی و خرید ملک در ازمیر و کشور ترکیه را دارند. امروزه بیشتر مهاجرت هایی که به این کشور و این شهر صورت می گیرد، با خرید ملک همراه است، زیرا با خرید ملک در ازمیر می توان همزمان به چندین هدف رسید، یعنی هم اقامت کشور ترکیه و زندگی در ازمیر را گرفت و هم به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن به آن نگاه کرد. بازار مسکن و خرید فروش ملک در کشور ترکیه چند سالی است، که بسیار پر رونق می باشد، و سرمایه گذاری در ملک های شهر ازمیر هم مثل ایران باعث حفظ ارزش پول می شود. همان طور که گفته شد، اقامت کشور ترکیه و زندگی در ازمیر با چندین روش میسر می شود، که یکی از این روش ها، اقامت از طریق خرید ملک در ازمیر می باشد. این نوع اقامت از نوع موقت بوده و قابل تمدید است، و بعد از چندین سال می توان تبدیل به اقامت دائم کرد و زندگی در ازمیر و زیبایی های آن را تجربه کرد. برای دریافت اقامت ترکیه و خرید ملک در ازمیر باید اطلاعات کافی در مورد شهر، شرایط و قوانین آن داشته باشید. طبق آخرین آمار بدست آمده از قوانین این کشور، افراد برای خرید ملک باید سرمایه حداقل 000/250 دلار داشته باشند، تا بتوانند صاحب ملک شوند. و ملک خریداری شده را به مدت 3 سال نگهداری کنند. شما می توانید ملک خریداری شده را به اجاره بدهید. که علاوه بر سرمایه گذاری می تواند برای شما به عنوان یک منبع درآمد باشد. همچنین هر فرد خارجی که تصمیم به خرید ملک در ازمیر را دارد، تنها می تواند تا مرز 30 هزار هکتار زمین دریافت کند.

راهنمای خرید ملک در ترکیه

همانطور که می دانید کشور ترکیه پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد، زیرا صنعت توریست در این کشور رونق بسیاری پیدا کرده است. بر طبق قانون جدیدی که کشور ترکیه در سال جدید صادر کرده است، یک فرد خارجی با خرید ملک در ترکیه می تواند اقامت موقت این کشور را به مدت یک سال دریافت کند، و با انجام خرید ملک می توانند یک سرمایه گذاری ایمن را انجام دهد. همچنین چند سالی است، که اقتصاد در این کشور بسیار رونق پیدا کرده است، با خرید ملک در ترکیه علاوه بر اینکه می توانید حق شهروندی این کشور را دریافت کنید، می توانید سرمایه خود را دو چندان کنید. افراد می توانند با خرید ملک در ترکیه علاوه بر دریافت اقامت خودشان، اقامت اعضای خانواده را هم بگیرند، فقط لازم به ذکر است که باید در زمان های مشخص نسبت به تمدید اقامت خود اقدام کنند. مدارک مورد نیاز خرید ملک در ترکیه شامل: سند مالکیت خانه، پاسپورت و کپی پاسپورت فرد خارجی، داشتن بیمه زلزله، 2 قطعه عکس و گواهی ارزش گذاری ملک می باشد.

منبع: دنیای سفر

به "نقد و بررسی خرید ملک در ازمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و بررسی خرید ملک در ازمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید